Dit ben Ik
Geplaatst: di 14 jan 2014, 21:55
Hallo allemaal
Ik ben Bas
Elektricien van beroep
en als ik het zelf mag zeggen redelijk handig met de handen.
vader van 2 kinderen en een derde op komst
sinds enige tijd heb ik het id in zijn hoofd om zelf een set speakers te gaan bouwen.
En ben dus ook al een tijdje aan het meelezen en kijken hier
Mijn eerste kleine schreden zijn gezet door de aanschaf van 6 woofer units die koen K aanbood
maar goed dat is voor een ander forum deel.
zal nu rustig aan de rest bij elkaar gaan zoeken en de nodige informatie gaan vergaren.
wil je nog eens iets van me weten vraag het gerust
groet bas
Ik ben Bas
Elektricien van beroep
en als ik het zelf mag zeggen redelijk handig met de handen.
vader van 2 kinderen en een derde op komst
sinds enige tijd heb ik het id in zijn hoofd om zelf een set speakers te gaan bouwen.
En ben dus ook al een tijdje aan het meelezen en kijken hier
Mijn eerste kleine schreden zijn gezet door de aanschaf van 6 woofer units die koen K aanbood
maar goed dat is voor een ander forum deel.
zal nu rustig aan de rest bij elkaar gaan zoeken en de nodige informatie gaan vergaren.
wil je nog eens iets van me weten vraag het gerust
groet bas