Voorstellen.
Geplaatst: za 11 jan 2014, 9:28
Hallo beste Zelfbouwers en audio liefhebbers
Ik ben nieuw hier op dit forum (al wel een beste tijd geleden geregistreerd)
Mijn naam is Clemens ben 27 jaar en heb een hobby/passie voor audio.
Omdat ik bezig ben met het bouwen van mijn nieuwe 3 weg kasten dacht ik laat ik eens wat info halen en delen.
Mvg Clemens
Ik ben nieuw hier op dit forum (al wel een beste tijd geleden geregistreerd)
Mijn naam is Clemens ben 27 jaar en heb een hobby/passie voor audio.
Omdat ik bezig ben met het bouwen van mijn nieuwe 3 weg kasten dacht ik laat ik eens wat info halen en delen.
Mvg Clemens