Pagina 1 van 1

luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 8:49
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste luidspreker van 2013.

voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 31 januari 2013 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 15:04
door AatV
Ben er eigenlijk niet zeker van dat ze voor het jaar 2013 genomineerd kunnen worden, maar aangezien ik ze in Beetsterzwaag spelend heb mogen zien en horen: de aarbevingsbestendige Ultrazoom/boom.
Denk dat de vaste bezoekers van dit forum ongetwijfeld weten waar ze het topic kunnen vinden, maar toch een link en een plaatje. http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=15224
Iets met ultra.jpg
Iets met ultra.jpg (41.94 KiB) 2465 keer bekeken
groet,
Aat

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 15:58
door Martijn M
Ik wil de line-arrays van Koen K graag nomineren: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=18070

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 19:47
door ds23man
Hier ook niet druk!

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 22:16
door ray5150
ds23man schreef:
Hier ook niet druk!
Niet zeuren, je bent al genomineerd. :lol:

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 22:31
door Henkjan
ds23man schreef:
Hier ook niet druk!
je vraagt er om... :lol:

deze is toch ook wel een nominatie waard:
Afbeelding

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 22:49
door Henkjan
en de Manshoog van Gijs speelde in Groesbeek, dus waren ze dit jaar gereed ondanks de opmerking van Gijs dattie nog niet klaar er mee was :lol:

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 22:49
door ds23man
Ah, concurrentie! :lol:

En nog een strijkplank ook! :mrgreen:

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 23:00
door Henkjan
schaamteloze selfie: :mrgreen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=18167
paasproject mag niet ontbreken (niet dat er ooit iemand op stemt, maar Nederland doet ook steeds weer mee aan t songfestival)

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 23:04
door Henkjan
en deze verdienen zeker een nominatie:
Afbeelding
al helemaal voor de ambachtelijke bouwwijze :rock:

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 23:14
door Martijn M
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Hier ook niet druk!
je vraagt er om... :lol:

deze is toch ook wel een nominatie waard:
Afbeelding
Inderdaad zeg! In levende lijve zijn ze nog een stuk mooier dan op de foto :D .

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 23:19
door Henkjan
tweeling project van Tauremight en Muizenissen:
Afbeelding Afbeelding

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 23:56
door rikpost
Henkjan schreef:
en deze verdienen zeker een nominatie:
Afbeelding
al helemaal voor de ambachtelijke bouwwijze :rock:
+1 :mrgreen:
Ik heb het topic doorgespit toen ik zelf met die lastige kastvorm zat.
En ik moet zeggen ,petje af :rock:

Mijn +1 is dan wel gegeven voor het bouwkundig aspect,ik heb ze niet gehoord namelijk.

Ik heb maar twee systemen klankmatig kunnen vegelijken ,de dyaudio en de luidsprekers van Harryeng.
Beide vond ik fantastisch klinken ,ik zou ook geen uitspraak kunnen doen over welke ik de beste vind.

Stonden beide in een andere ruimte,en ook andere muziek.
Vind het sowieso vaak moeilijk om ergens een waarde oordeel aan te geven over de klanmatige eigenschappen.
Of de verschillen moeten heel groot zijn .
Te veel variabelen!
Is het beter of slechter of alleen anders,misschien heb ik te weinig evaring.

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: do 09 jan 2014, 0:29
door ray5150
Ik nomineer ook een strijkplank !

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... lit=harray
DSC00496.JPG
maar wel met een B&G erin... :mrgreen:

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: do 09 jan 2014, 1:00
door bas focal m180
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Hier ook niet druk!
je vraagt er om... :lol:

deze is toch ook wel een nominatie waard:
Afbeelding
Hoe kan het dat ik deze volledig gemist heb , sinds half maart 2013 kan ik me niets herinneren van deze speaker .

Snap er echt niets van , was ik geblokkeerd voor dit topic :twisted:

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: ma 03 feb 2014, 9:11
door asterduc
slechts 7 nominaties? dat is een nieuw (laagte) record dacht ik! :(

Re: luidspreker van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: ma 03 feb 2014, 9:51
door audiomanics
Ja Ed, je eigen speakers nomineren mag niet, anders waren het er zeker meer geweest..

Kees