Pagina 1 van 1

bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 8:49
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2013.

voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 9:39
door Barry2001
Hierbij wil ik de eigenbouw (en dan echt eigenbouw) draaitafel van Bartari nomineren, samen met de schitterende toonarm.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... it=bartari

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 10:51
door John P
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 11:01
door Barry2001
John P schreef:
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Je was me voor :mrgreen: Hoort er zeker bij.

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 11:04
door ds23man
Barry2001 schreef:
John P schreef:
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Je was me voor :mrgreen: Hoort er zeker bij.
Is die al klaar dan?????? :-$

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: di 07 jan 2014, 12:29
door Henkjan
ds23man schreef:
Barry2001 schreef:
John P schreef:
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Je was me voor :mrgreen: Hoort er zeker bij.
Is die al klaar dan?????? :-$
al 5 keer geloof ik 8) en dit jaar nog wel 5 keer verwacht ik :rofl:

maar door de grote vloed aan activiteiten van Hannesie op dit vlak wordt het nomineren niet makkelijker.....

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 19:48
door ds23man
Hier is ook al geen flikker te doen! :mrgreen:

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Geplaatst: wo 08 jan 2014, 21:19
door Pjotr
ds23man schreef:
Hier is ook al geen flikker te doen! :mrgreen:
Wees nou maar blij dat er geen nominatie topic is voor "Zelf afmaken". Zou het helemaal stil blijven :mrgreen: