Pagina 1 van 1
bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 8:49
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2013.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 9:39
door Barry2001
Hierbij wil ik de eigenbouw (en dan echt eigenbouw) draaitafel van Bartari nomineren, samen met de schitterende toonarm.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... it=bartari
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 10:51
door John P
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 11:01
door Barry2001
Je was me voor

Hoort er zeker bij.
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 11:04
door ds23man
Barry2001 schreef:
Je was me voor

Hoort er zeker bij.
Is die al klaar dan??????

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 12:29
door Henkjan
ds23man schreef:Barry2001 schreef:
Je was me voor

Hoort er zeker bij.
Is die al klaar dan??????

al 5 keer geloof ik

en dit jaar nog wel 5 keer verwacht ik
maar door de grote vloed aan activiteiten van Hannesie op dit vlak wordt het nomineren niet makkelijker.....
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 19:48
door ds23man
Hier is ook al geen flikker te doen!

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 21:19
door Pjotr
ds23man schreef:Hier is ook al geen flikker te doen!

Wees nou maar blij dat er geen nominatie topic is voor "Zelf afmaken". Zou het helemaal stil blijven
