Pagina 1 van 1

Dremel / Proxxon vergelijk

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 10:59
door ray5150
Een paar dagen geleden hadden we een discussie over de kwaliteits verschillen tussen Proxxon en Dremel.

Leerzaam filmpje... :mrgreen:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1JyTf1tJ ... tu.be&hd=1[/youtube]

Re: Dremel / Proxxon vergelijk

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 12:15
door Pjotr
ray5150 schreef:

Leerzaam filmpje... :mrgreen:
I.d.d. Errrrruuuuuug leerzaam :roll: Met geen van beide lukt het hem om ook maar 1 gaatje te boren :lol:

(Denk dat ie met beide even snel boortjes breekt)

Re: Dremel / Proxxon vergelijk

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 13:35
door Dan
Wát een slechte review zeg. Stel je nu toch eens voor dat deze man een vakantiefilmpje zou maken.
Ik heb er dertig seconden naar gekeken en ik heb het doorgeklikt naar het einde.
Niet te doen.

Re: Dremel / Proxxon vergelijk

Geplaatst: za 04 jan 2014, 11:49
door Kappa7
Geeft goed aan waar de slechte punten zitten van de Dremel en de Proxxon.
Komt goed overeen met mijn eigen bevindingen.

Re: Dremel / Proxxon vergelijk

Geplaatst: di 07 jan 2014, 23:41
door gervenja
heb hem nu een tijdje en een paar keer gebruikt.
Het is wel een beter model als in het filmpje, minder speling op de lagers en ook gewoon een aan en uit knop.
Is overigens veel stiller als in het filmpje.