Pagina 1 van 1

[monteren units] TORX

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:23
door fireman
Weet iemand waar ik deze schroeven kan kopen maar dan in het zwart. Dus geen bouten maar schroeven die in het MDF kunnen.

Afbeelding


maat van schroefdraad ca 4 en de kop ca 6 á 7 max. totaal lengte ca 35 á 40 mm

er zijn verschillende topics geweest waar naar schroeven gevraagd werd maar niet specifiek deze.

of zoiets:



Afbeelding
maar dan in het zwart.

Het is om mijn units mooi af te monteren.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:47
door Bart_M
Hebben ze zoiets niet bij Parts Express. Er is een topic hier voor mensen die daar ook gaan bestellen.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:48
door fireman
Bart_M schreef:
Hebben ze zoiets niet bij Parts Express. Er is een topic hier voor mensen die daar ook gaan bestellen.

weet jij het linkje daar naar toe?

Ik meen ook dat dat een amerikaanse maat is. Maar proberen kan altijd natuurlijk.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:49
door Bart_M

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:51
door fireman
Ik bedoel eigenlijk een linkje van die schroeven bij partexpress. Ik vind het nl een hooiberg die site. Of ik kan het niet goed benoemen.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:52
door Bart_M
Je wordt op je wenken bediend. Kijk hierboven eens. :roll:

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:54
door fireman
Bart_M schreef:
Je wordt op je wenken bediend. Kijk hierboven eens. :roll:
Hm.. ik had nog geen refresh gedaan, vandaar dat ik dat nog niet gezien had. Thx, ik ga effe kijken.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 20:57
door fireman
als je goed kijkt zijn dit gewone inbus schroeven en geen TORX. Op de site staan ook geen echte TORX schroeven.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 21:03
door Bart_M
Je hebt gelijk.
Maar waarom heb je liever torx ipv inbus?

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 21:38
door Raymond
Torx ziet er gewoon leuk uit. Ikzelf heb een hele berg roestvrijstalen torx en inbus schroeven gekocht.

Neem eens een kijkje in de catalogus van Fabory (ze hebben 50.000 soorten bevestigingsmateriaal, dus het duurt ff voordat je hebt gevonden wat je zocht)

Anders gewoon bij intertechnik. Ik meen te herinneren dat zij één van de weinige zijn met "goed uitziende" schroeven in het zwart.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 22:06
door fireman
Raymond schreef:
Torx ziet er gewoon leuk uit. Ikzelf heb een hele berg roestvrijstalen torx en inbus schroeven gekocht.

Neem eens een kijkje in de catalogus van Fabory (ze hebben 50.000 soorten bevestigingsmateriaal, dus het duurt ff voordat je hebt gevonden wat je zocht)

Anders gewoon bij intertechnik. Ik meen te herinneren dat zij één van de weinige zijn met "goed uitziende" schroeven in het zwart.
staat die fabory catalogisch ook online? Zoja, heb je er een direct linkje naar?

Zal ook even op intertechnic kijken.

thx. Dan zou Speaker & Co het moeten kunnen leveren.

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 22:20
door Skef
Raymond schreef:
Torx ziet er gewoon leuk uit. Ikzelf heb een hele berg roestvrijstalen torx en inbus schroeven gekocht.

Neem eens een kijkje in de catalogus van Fabory (ze hebben 50.000 soorten bevestigingsmateriaal, dus het duurt ff voordat je hebt gevonden wat je zocht)

Anders gewoon bij intertechnik. Ik meen te herinneren dat zij één van de weinige zijn met "goed uitziende" schroeven in het zwart.
Heette dat bij Intertechnik niet "linsenkopf" oid? Heb ze zelf ook gehaald een hele tijd terug, en icm m'n Tangband's zit het perfect!

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 22:23
door fireman
dat zijn ze wel, echter weer te kort :cry:

http://www.intertechnik.de/index.html/J ... etail=4772

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 23:51
door Raymond
Ik heb lange zwarte schroeven bij speakerland gekocht. Het zou ook kunnen zijn dat die van monacor waren.

fabory catalogus:
http://catalogue.fabory.com/nl/

Geplaatst: do 23 mar 2006, 0:22
door richard
Zwart spuiten met een spuitbus en even afbakken in de heteluchtoven. Worden ze ook zwart terwijl de lak er niet zo snel afspringt met aandraaien. Wel goed passend gereedschap gebruiken.

Geplaatst: do 23 mar 2006, 8:55
door Wowly
Je kon in het dorp waar ik woonde bij de lokale ijzerboer schroevn laten anodiseren. Dat was zo gepiept. Helaas zi die ijzerboer er niet meer de de formido kan het niet...........

Wowly

Geplaatst: do 23 mar 2006, 9:13
door SSassen
Hi Wowly,
Je kon in het dorp waar ik woonde ...
Ik zie 't schilderachtige Schermerhorn voor me, koeien in de wei, melkflessen langs de weg en paardebloemen tussen 't groene gras. Zit ik in de buurt? Of kom je uit Betondorp?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com

Geplaatst: do 23 mar 2006, 10:57
door fireman
Net even bij S&Co geweest. Die had ze gelukkig op voorraad.

Heb ze nu dus. Van alles afgebeld (fabory/breur) niemand heeft het.

nu nog even twee andere onderdelen ontvangen en dan kan ik gaan beginnen :)