Pagina 1 van 1

avatar

Geplaatst: vr 27 dec 2013, 20:49
door buisje
Ik heb mijn mailadres gewijzigd en ik kan ook geen avatar meer uploaden. Hoe zit dat? :D

Re: avatar

Geplaatst: vr 27 dec 2013, 21:17
door Henkjan
krijg je nog iets van een foutmelding ofzo?

Re: avatar

Geplaatst: vr 27 dec 2013, 21:30
door Marp
Niet meer.
buisje schreef:
Hoe zit dat? :D
De melding over een ongeldig e-mailadres/account moet door een van ons handmatig worden verwijderd. Wijzigingen zien we pas als we daar specifiek op controleren (meestal 1x per dag).

Re: avatar

Geplaatst: vr 27 dec 2013, 22:09
door Ah!buis
Omdat ik ook nog geen plaatje had gezet dacht ik,'n zien of en hoe dat gaat.
Blijkt niet met een e-mail adres maar gewoon op te laden.
Moet wel niet meer dan 100x100 puntjes groot heb ik gemerkt anders gebeurt er ...niets.Net of ie 't niet doet.
Anne

Re: avatar

Geplaatst: vr 27 dec 2013, 22:28
door AatV
Bekend conterfeitsel Anne. :mrgreen:

groet,
Aat

Re: avatar

Geplaatst: za 28 dec 2013, 12:14
door Ah!buis
AatV schreef:
Bekend conterfeitsel Anne. :mrgreen:
groet,
Aat
Is uit m'n grijze periode,met toch ook nog wat kleur voor het kontrast.
Wat zou het opbrengen op een veiling ? :-$
Anne

Re: avatar

Geplaatst: za 28 dec 2013, 20:19
door buisje
Jammer dat mij Vfet plaatje weg is maar verder duidelijk :D

Re: avatar

Geplaatst: za 28 dec 2013, 20:40
door buisje
Nu krijg ik steeds dit.

Fatal error: Call to undefined function get_img_size_format() in /home/zelfbouwaudio/public_html/forum/includes/zba_iop_resize.php on line 120

Zou iemand dit plaatje:



erin willen zetten ik geef t op (im too old for this poo) :?

Re: avatar

Geplaatst: za 28 dec 2013, 21:06
door SARK
2TG2.jpeg
2TG2.jpeg (1.98 KiB) 861 keer bekeken

Re: avatar

Geplaatst: za 28 dec 2013, 21:17
door Henkjan
buisje schreef:
Zou iemand dit plaatje:

erin willen zetten :?
hoppa

Re: avatar

Geplaatst: zo 29 dec 2013, 10:26
door buisje
Thanks! O:)