Audiolicious, forumlid met smaak?
Geplaatst: di 10 dec 2013, 20:16
Tsja, om een lang verhaal kort te houden, ik ben al sinds m'n 15e met zelfbouw-audio in de weer, met tussenpozen welteverstaan omdat ik niet altijd tijd, interesse of budget heb gehad om daadwerkelijk iets te doen met zelfbouw. Als jonge jongen was ik vaak te vinden in Hoorn bij Klaré, of bij de elektronica-dump in de Molukkenstraat in A'dam, op zoek naar onderdelen en om ideëen op te doen.
Inmiddels ben ik 39 en heel wat wijzer geworden wat betreft (audio)elektronica, echter nog steeds op zoek naar een 'goed geluid' en nieuwe ideëen om de weergave dichter te brengen bij het ideaal van een werkelijk natuurgetrouwe reproductie.
Ik hoop op dit forum gelijkgestemde hobbyisten (en professionals?) te vinden die ook graag met zelfbouw-audio in de weer zijn en leuke ideëen, concepten en opvattingen kunnen en willen delen.
Inmiddels ben ik 39 en heel wat wijzer geworden wat betreft (audio)elektronica, echter nog steeds op zoek naar een 'goed geluid' en nieuwe ideëen om de weergave dichter te brengen bij het ideaal van een werkelijk natuurgetrouwe reproductie.
Ik hoop op dit forum gelijkgestemde hobbyisten (en professionals?) te vinden die ook graag met zelfbouw-audio in de weer zijn en leuke ideëen, concepten en opvattingen kunnen en willen delen.