Pagina 1 van 1

nieuw: luidsprekers coor in onverwarmde ruimtes ;-)

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 9:35
door Henkjan
Afbeelding
of is dat geen straalkacheltje bovenop? :lol:

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 10:54
door Edo
Haha, grappig.
Denk dat dit ontwerp alleen niet door de keuringscommissie komt thuis... :D

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 11:23
door Pjotr
Gut, dat is al oud.

Die dingen bovenop lijken op radarantennes die waarschuwen als de kat de kasten als krabpaal willen gebruiken :twisted:

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 15:28
door Wowly
heb je ze al eens gehoord? ik wel, en dat klonk erg mooi!

Wowly

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 15:33
door Leeuwarden
Pjotr schreef:
Gut, dat is al oud.

Die dingen bovenop lijken op radarantennes die waarschuwen als de kat de kasten als krabpaal willen gebruiken :twisted:
Ja dat klopt. En de luxe uitvoering detecteert ook waar de luisteraar zit en draait dan vanzelf de goede richting op. Aan een surround versie wordt gewerkt heb ik begrepen!

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 17:18
door Pjotr
Wowly schreef:
heb je ze al eens gehoord? ik wel, en dat klonk erg mooi!

Wowly
Hoi,

Ik ook destijds. Maar je moet wel op een flinke afstand zitten vond ik: > 5m. Op kortere afstand werd het stereobeeld tamelijk ongedefineerd. Een solo zangeres heeft dan een mond zo breed als die ESL's bovenop :?

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 17:29
door Leeuwarden
Pjotr schreef:
Een solo zangeres heeft dan een mond zo breed als die ESL's bovenop :?
Dat moet dan Carly Simon zijn geweest :mrgreen:

Geplaatst: ma 20 mar 2006, 21:02
door weidok
Pjotr schreef:
Wowly schreef:
heb je ze al eens gehoord? ik wel, en dat klonk erg mooi!

Wowly
Hoi,

Ik ook destijds. Maar je moet wel op een flinke afstand zitten vond ik: > 5m. Op kortere afstand werd het stereobeeld tamelijk ongedefineerd. Een solo zangeres heeft dan een mond zo breed als die ESL's bovenop :?
En de klank lekker "warm" zeker...
leuk voor op de camping .. speakers met straalkacheltjes :D :D