Pagina 1 van 1
B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 19:49
door Webstarr
Hallo, nieuw op dit forum en direct een vraagje, hehe
Weet niet als het goed staat maargoed
Heb heel goedkoop een setje B&W's gekocht, de DM602
Nu heb ik ze alleen thuis staan en geen idee hoe ik ze op mn versterker aan moet sluiten,
Er zitten 4 ingangen op de boks
-hf en + hf
-lf en +hf,
Wie help me uit de brand
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 19:52
door dre
zit er tussen -hf en -lf geen verbindingsstripje?
dit geld ook voor de +hf en +lf trouwens.
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 19:54
door dre
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 20:24
door Webstarr
jep zit er bij 3 op, 1tje niet
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 20:30
door dre
Zoals bovenstaand moeten ze zitten.
Als je ze niet wil gebruiken moet je de ze van onder naar boven doorverbinden met een draadje.
Plus van de versterker op de plus van de speaker(rood waarschijnlijk)
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 20:57
door ray5150
En zo te zien zit de + op rechts (rood), en de - op links (zwart).
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 21:11
door bas focal m180
ray5150 schreef:En zo te zien zit de + op rechts (rood), en de - op links (zwart).
?
Zit toch goed , + aan + en - aan -
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: ma 25 nov 2013, 6:42
door SARK
bas focal m180 schreef:ray5150 schreef:En zo te zien zit de + op rechts (rood), en de - op links (zwart).
?
Zit toch goed , + aan + en - aan -
Ik denk dat Ray het niveau van de poster probeert in te schatten (no offence

) en zaken daarom extra duidelijk uitlegt

Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: ma 25 nov 2013, 10:16
door ray5150
Wel , ik kon zelf haast niet zien op de foto van Dre, wat de + en de - was, vandaar.

Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: ma 25 nov 2013, 20:12
door Webstarr
hahaha, bedankt allemaal.
Was dr onderhand al zelf uitgekomen alleen dacht dat mischien de LF en HF op een andere manier aan moest worden gesloten
Bedankt allen voor uwe moeite!
Re: B&W DM602 aansluiten
Geplaatst: za 30 nov 2013, 15:35
door Vuurkat
Je kan een aparte versterker gebruiken voor LF en HF (passief bi-ampen). Je kan dan bijvoorbeeld een buizenversterker voor het mid-hoog gebruiken en een gewone voor het laag.