Pagina 1 van 1

Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.

Geplaatst: zo 24 nov 2013, 12:51
door DCLAudio
Hallo mijn naam is Dennis.

Mijn ding is alles met analoog zoals Buizenversterkers, Platenspelers, Bandrecorders, het opknappen ervan en zelf speakers maken en ik probeer altijd een vorm te bedenken die er nog niet is. Ben nu bezig met een ruitenvorm speaker met 1 DNS breedbander erin.
Pics volgen nog.
Ik hoop hier op deze forum nog wat wijzer te worden van jullie kunnen.

Vriendelijke groet,

Dennis

Re: Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.

Geplaatst: zo 24 nov 2013, 15:55
door dre
Welkom hier!

En begraaf ons nu maar onder de plaatjes. :mrgreen:

Re: Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.

Geplaatst: zo 24 nov 2013, 15:57
door avdboom
Welkom!

Re: Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.

Geplaatst: zo 24 nov 2013, 19:01
door pappaleo
Welkom hier!

Re: Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.

Geplaatst: zo 24 nov 2013, 21:02
door ray5150
Welkom, Dennis
Laat maar eens zien wat je voor mooie spulletjes aan het bouwen bent.
Vooral tapedecks ben ik geïnteresseerd in... :D