Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.
Geplaatst: zo 24 nov 2013, 12:51
Hallo mijn naam is Dennis.
Mijn ding is alles met analoog zoals Buizenversterkers, Platenspelers, Bandrecorders, het opknappen ervan en zelf speakers maken en ik probeer altijd een vorm te bedenken die er nog niet is. Ben nu bezig met een ruitenvorm speaker met 1 DNS breedbander erin.
Pics volgen nog.
Ik hoop hier op deze forum nog wat wijzer te worden van jullie kunnen.
Vriendelijke groet,
Dennis
Mijn ding is alles met analoog zoals Buizenversterkers, Platenspelers, Bandrecorders, het opknappen ervan en zelf speakers maken en ik probeer altijd een vorm te bedenken die er nog niet is. Ben nu bezig met een ruitenvorm speaker met 1 DNS breedbander erin.
Pics volgen nog.
Ik hoop hier op deze forum nog wat wijzer te worden van jullie kunnen.
Vriendelijke groet,
Dennis