Riaa phono (voor) versterker van Hypnotoad : HPMCPS
Geplaatst: vr 08 nov 2013, 23:43
Hallo,
Ik ben van plan om een riaa phono (voor) versterker te bouwen naar het recept van Hypnotoad op AudioKarma.
De HPMCPS legt zich toe op MC elementen met een hoge output.
http://www.audiokarma.org/forums/showth ... p?t=418308
Er schijnt een nog mooiere te zijn, maar (dus) niet geldig voor hoge output mc's... Zoek zelf maar eens.
Hypnotoad heeft ook een recept voor een zelfbouw MM Riaa versterker die heet de CNC riaa amp.
http://www.audiokarma.org/forums/showth ... p?t=371889
Vroeg me af of iemand hier wel eens wat van dit spul heeft gebouwd ?
Ik ben van plan om een riaa phono (voor) versterker te bouwen naar het recept van Hypnotoad op AudioKarma.
De HPMCPS legt zich toe op MC elementen met een hoge output.
http://www.audiokarma.org/forums/showth ... p?t=418308
Er schijnt een nog mooiere te zijn, maar (dus) niet geldig voor hoge output mc's... Zoek zelf maar eens.
Hypnotoad heeft ook een recept voor een zelfbouw MM Riaa versterker die heet de CNC riaa amp.
http://www.audiokarma.org/forums/showth ... p?t=371889
Vroeg me af of iemand hier wel eens wat van dit spul heeft gebouwd ?