Pagina 1 van 10
28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: do 31 okt 2013, 20:46
door Motorfret
Allen,
In het topic van de luisterdag midden Limburg werd deze erg gemist, waarna ik geopperd heb om e.e.a te organiseren. ( zie:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19269)
Hierbij een poll voor de datum en interesse peiling.
Bij genoeg animo (man of 10) gaat het door. (poll geweest > gaat definitief door)
Datum; 28 december
Tijd; 13.00 tot 20.00u
Locatie:
Zaaltje van ca 12x12m in groesbeek,
Kerkstraat 7
groesbeek
link:
Google Maps
Je moet dit straatje in naast de dierenweide en dan links aanhouden / langs de struiken rijden !!
Dan pas kom je bij het goede zaaltje.
Kosten: zaalhuur is 75,- Euro, dit zal verdeeld worden over de deelnemers.
Koffie & Thee kunnen we daar zelf zetten. Verder geen frisdrank of eten aanwezig, dus zelf meenemen.
supermarkt / cafetaria / Chinees / shoarmatent aanwezig op ca 300m.
De stopcontacten zitten in de muur. aangeraden word dus om een stekkerblok van ca 3 a 5 m lengte mee te nemen.
Doel is gewoon een gezellig samenzijn en bekijken/beluisteren wat een ieder zoal mee neemt.
Apparatuur:
- philips ad1256 (bas focal)
- pioneer sa9500mk2 (bas focal)
- Manshoog (Gijs)
- HF10 (Sander 1238)
- phonodude (Sander 1238)
- Seas ER18DXT (moerman)
- SEAS-Visaton 2-weg (Hssmeets)
- KT66PP, passieve TVC pre en een paartje nog te bepalen speakers (porcino)
- RD40's (Piet1955)
- Seas Excel Coax (Porcino)
Deelnemers:
- Motorfret
- Pappaleo
- Bas focal
- Ds23man
- Gijs
- Sander 1238
- Moerman
- piet1955
- Porcino
- Wowly
- Jasper Joppe Geers
- Ray5150
- Aatv
- Piet1955
- Hannesie
- FR-Aad
- Cool
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: do 31 okt 2013, 21:15
door pappaleo
Ik heb zaterdag ingevuld omdat dat gevoelsmatig de dag is met de grootste opkomst. Maar als het vrijdag gehouden wordt, dan kom ik ook wel langs. Ik neem aan dat mijn
kleine tweewegjes dan wel af zijn. Ik ben benieuwd of die zich een beetje staande kunnen houden.
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 4:02
door bas focal m180
Beide dagen mogenlijk , ik denk zaterdag voor de meesten wel .
Zaterdags kan ik philips ad1256 12inch breedbanders mee nemen , heb dan een bestel wagen ter beschikking .
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 11:00
door ds23man
Wie wil de Ultrazoooms horen????
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 11:51
door meanman64
Mag ik een adres van de zaal zo weet ik of het haalbaar is voor mij?
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 12:11
door FR_Aad
meanman64 schreef:Mag ik een adres van de zaal zo weet ik of het haalbaar is voor mij?
Het bord "Groesbeek"en "einde bebouwde kom" zitten op de zelfde paal. Dus dat zal het verschil niet maken

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 12:39
door ds23man
FR_Aad schreef:meanman64 schreef:Mag ik een adres van de zaal zo weet ik of het haalbaar is voor mij?
Het bord "Groesbeek"en "einde bebouwde kom" zitten op de zelfde paal. Dus dat zal het verschil niet maken

Dus de zaal zit onder de paal?????

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 14:49
door Gijs
Zo'n thuiswedstrijd kan ik niet overslaan, zowel vrij- als zaterdag moet wel lukken.
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 15:37
door pappaleo
ds23man schreef:Wie wil de Ultrazoooms horen????
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar.
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 16:08
door Motorfret
lijstje met deelnemers/apparatuur bijgewerkt.
Ow: ter kennisgeving: komende week zit ik voor m'n werk in het buitenland met slechte internet verbindingen.
ik zal dan dus voor even geen reply's geven cq lijstjes bijwerken.
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 16:18
door bas focal m180
ds23man schreef:Wie wil de Ultrazoooms horen????
Ik denk van iedereen die ze nog niet gehoord heeft 99% die ze wel eens wil horen .
Ik neem pioneer sa9500mk2 ook mee zodat de philips breedbanders netjes kan worden aangestuurd ivm toonregeling die erop zit die nodig is om breedbander zonder filter te kunnen beluisteren .
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 16:50
door Gijs
Ik neem in ieder geval mn projectje Manshoog mee, 10" breedbanders in metronome behuizing.
Verder klooi ik met van alles, maar weinig mooie zelfbouw. Roept u maar wat ik mee moet nemen

Pass B1 pre, wel zelfbouw maar niet door mij
Forte 4a eindbak, 50 watt klasse a en erg mooi, maar geen zelfbouw
muziek pc met dacje/dacjes
Platendraaiers, met een beetje mazzel met zelfbouw arm
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 17:23
door ds23man
De Ultrazoooms zullen van de partij zijn!
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 19:44
door sander1238
ga het op de kalender noteren. het is voor mij een klein half uurtje rijden.
ik kan in ieder geval een HF10 meenemen( el84 PP) en ook de phonodude kan mee, platenspeler weet ik nog niet
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 21:26
door moerman
Ik kan ook beide dagen ook al heb ik zaterdag gestemd. Ik hoop mijn Seas ER18DXT af te hebben en mee te nemen. Vanuit Nijmegen, lekker makkelijk!
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: vr 01 nov 2013, 21:49
door bas focal m180
moerman schreef:Ik kan ook beide dagen ook al heb ik zaterdag gestemd. Ik hoop mijn Seas ER18DXT af te hebben en mee te nemen. Vanuit Nijmegen, lekker makkelijk!
Ik keek op je web pagina , ik rijd weleens langs jouw huis .
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 8:56
door meanman64
Nu weet ik het adres nog altijd niet

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 10:56
door Motorfret
https://maps.google.nl/maps/myplaces?ll ... 0&t=h&z=18
poll verwijderd, word een de zaterdag
van 13.00 tot 20.00 uur een mooie tijd?
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 11:00
door piet1955
Staat in de agenda, als er niets tussen komt kom ik de Ultrazooms beluisteren.
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 11:28
door ds23man
Nog twee kleutertjes te gaan!

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 11:35
door Leobus
Hallo,
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan nergens een datum vinden. Een poll trouwens ook niet!
Wanneer wordt het?
Groet,
Leobus
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 11:44
door ray5150
De poll is inderdaad hoepla foetsie..
Ik meen dat het rondom de kerstdagen was, Leo.
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 11:47
door FR_Aad
ray5150 schreef:De poll is inderdaad hoepla foetsie..
Ik meen dat het rondom de kerstdagen was, Leo.
Zaterdag na kerst?
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 12:54
door Leobus
De 28e december dus.
Jammer, dan kan ik niet. We hebben een waterpolotoernooitje georganiseerd die dag.
Was wel lekker dichtbij geweest.
Groet,
Leo
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Geplaatst: za 02 nov 2013, 13:45
door ds23man
Leobus schreef:De 28e december dus.
Jammer, dan kan ik niet. We hebben een waterpolotoernooitje georganiseerd die dag.
Groet,
Leo
Dan hoop ik voor je dat er geen ijs ligt!
