Pagina 1 van 1
Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 11:09
door Kappa7
Ben ik de enige die niet in het sub folder Solderen etc mag kijken?
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 11:14
door ray5150
Hier ook, ik denk dat men nog bezig is om berichten en topics daarnaar oe te verplaatsen ?
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 11:30
door SARK
Ook bij mij, het kan natuurlijk ook zo zijn dat er nog helemaal niets in staat.
De mods zijn vast heel druk bezig met het verplaatsen van topics ... geef ze anders nog even wat tijd

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 11:41
door Kappa7
Dat zal het wezen.
wel zie ik dat er al topics in staan maar dat de rechten op de volder nog niet goed staan. ik vermoed namelijk dat vergeten is deze goed te zetten. de rest van de nieuw aangemaakte folders werken wel al prima.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 11:55
door hannesie
HJ krijgt/gebruikt de kans om zijn aversie tegen solderen af te reageren.
Of de bout is nog niet heet genoeg.

Was gisteren ook al.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 12:54
door ds23man
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:04
door Kappa7
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:13
door Henkjan
ja, dat gesoldeer moest maar eens afgelopen zijn

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:21
door ray5150
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:22
door ray5150
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:22
door ds23man
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:27
door Kappa7
Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:33
door Pjotr
Kappa7 schreef:Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Vast vergeten een schroefje vast te draaien

Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel
Binnenkort een aparte rubriek voor schroevendraaiers..............
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:35
door ds23man
Pjotr schreef:Kappa7 schreef:Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Vast vergeten een schroefje vast te draaien

Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel

HJ kan maar beter gaan krimpen!

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 13:36
door Pjotr
ds23man schreef:Pjotr schreef:Kappa7 schreef:Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Vast vergeten een schroefje vast te draaien

Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel

HJ kan maar beter gaan krimpen!

Hmm en hij is al niet zo lang.

Maar we kunnen toch moeilijk van het forum een gereedschapswinkel maken.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 15:54
door ds23man
Nou snap ik er nu helemaal niks meer van.....
In het forum solderen mag je het weer niet hebben over soldeergereedschap, moet je weer naar een ander subforum........
En solderen is ook nogal een ruim begrip, moet hier nu ook een onderwerp onder over waterleidingen en hardsolderen????
Leuker kunnen we het niet maken, wel onduidelijker!

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 16:23
door Pjotr
Ach, laat de heren nou lekker leuk forumpje spelen. Anders halen ze elders maar kattenkwaad uit
Maar een fatsoenlijke zoekfunctie lijkt mij eigenlijk nuttiger/handiger/belangrijker dan al dat gepoets.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 16:28
door ds23man
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 20:00
door Henkjan
nee, minstens 3, eentje speciaal voor jou, zodat de rest inhoudelijke bijdragen kan hebben

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 20:02
door Henkjan
Pjotr schreef:Maar een fatsoenlijke zoekfunctie lijkt mij eigenlijk nuttiger/handiger/belangrijker dan al dat gepoets.
daar kunnen we niet zo veel aan doen, phpbb is vrij zwak in dat. daarom hebben we ook de zgn "zoekmotor" waarmee je via google kan zoeken.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 20:16
door Pjotr
Jah, met Google zoek je i.d.d. makkelijker op dit forum dan met de eigen zoekmasjien. Wat ook irritant is, is dat woorden met 3 of minder letters niet gepikt worden. Probeer maar eens te zoeken op GHP b.v.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: zo 27 okt 2013, 20:20
door Henkjan
ja, het is enorm beperkt, ook veel voorkomende termen mag je niet op zoeken, en zo kunnen we nog wel door gaan. maar zonder over te gaan op een compleet andere forum software is de google route h best mogelijke optie, vandaar dat we die link "zoekmotor" er maar naast gezet hebben
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Geplaatst: ma 28 okt 2013, 0:04
door Marp
Pjotr schreef:Probeer maar eens te zoeken op GHP b.v.
De werkelijkheid biedt net iets meer dan de beeldvorming:
er voldeden 779 resultaten aan de zoekterm
Verder inderdaad wat Henkjan zegt, want de omvang van de database is van dien aard dat de flexibele zoekmethode van vroeger een onacceptabele aanslag pleegt op de gedeelde databaseserver. Andere forumsoftware zal het in deze opstelling trouwens ook niet beter doen.
Toch zie ik nog wel een kleine opening voor iets ruimere zoekmogelijkheden. Misschien kijk ik daar wel een keer naar als ik zin heb. De komende tijd heb ik wat beters te doen, dus je kan jezelf in elk geval nog geruime tijd bekwamen in 3-letterspelletjes.
