Terugnaaraf
Geplaatst: za 26 okt 2013, 19:15
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
Ik ben Terugnaaraf en heet nu Carbon, kon niet meer inloggen op Terunaaraf...vandaar de nieuwe naam.
Ik ben 47 jaar jong!!! en woon in Drachten
bezig met luidsprekerbouw, linkje daarnaar toe te zien in mijn onderschrift. Ik open eerdaags zelf wel een post met foto's en beschrijving van mijn Tube speakers.
Carbon.
Ik ben Terugnaaraf en heet nu Carbon, kon niet meer inloggen op Terunaaraf...vandaar de nieuwe naam.
Ik ben 47 jaar jong!!! en woon in Drachten
Carbon.