Pagina 1 van 2
2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 24 okt 2013, 1:13
door meanman64
Komt er een nieuwe?Zelf hoop ik van wel

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 24 okt 2013, 12:44
door meiborg
Ik zie het ook wel zitten, hopelijk met meer deelnemers ook!
Mvg Reinder
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 24 okt 2013, 18:59
door bas focal m180
meiborg schreef:Ik zie het ook wel zitten, hopelijk met meer deelnemers ook!
Mvg Reinder
Ik vondt het al erg druk in dat kamertje .
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 24 okt 2013, 19:24
door meiborg
Het viel niet tegen, maar meer creaties zou ik wel leuk vinden.
Mvg Reinder
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: vr 25 okt 2013, 6:53
door meanman64
meiborg schreef:Het viel niet tegen, maar meer creaties zou ik wel leuk vinden.
Mvg Reinder
Als er meer deelnemers zijn is er ook de mogelijkheid om meerdere ruimtes te reserveren volgens Mischa.Zit ik juist Mischa?
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: ma 28 okt 2013, 18:20
door meanman64
Ik heb het gevoel dat het dit jaar niks gaat worden
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: ma 28 okt 2013, 19:41
door John P
Maak er anders even een poll van om de interesse te peilen.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: di 29 okt 2013, 17:36
door meanman64
Denk dat er geen intresse is want er word zelfs hier niet gereageerd.

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: di 29 okt 2013, 17:50
door ds23man
Tis dan ook een teringend weg!

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: di 29 okt 2013, 18:04
door pappaleo
Da's persoonlijk, maar het is niet dichtbij.
Al een datum in gedachten?
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: di 29 okt 2013, 19:34
door meanman64
pappaleo schreef:Da's persoonlijk, maar het is niet dichtbij.
Al een datum in gedachten?
Das net het probleem die had er maanden geleden al moeten zijn
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: di 29 okt 2013, 19:41
door pappaleo
meanman64 schreef:pappaleo schreef:Da's persoonlijk, maar het is niet dichtbij.
Al een datum in gedachten?
Das net het probleem die had er maanden geleden al moeten zijn
Dan is dit topic rijkelijk laat gestart

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: di 29 okt 2013, 19:53
door ds23man
Ben bang dat de drijvende krachten van vorig jaar het af laten weten!
Waar is WielkeB eigenlijk gebleven???
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... ile&u=2709
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: di 29 okt 2013, 20:30
door John P
Als er voldoende animo is wil ik wel wat organiseren.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: wo 30 okt 2013, 22:19
door hsmeets
k'heb niet veel toon- luisterbaars op dit moment, enkel een 2weg monitor aangestuurde door 2 nog steeds 'naakte' AS2.100 (
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=17228)
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: wo 30 okt 2013, 22:23
door pappaleo
Er moet inderdaad wel wat te beluisteren zijn. Ik wil best mijn kleine tweewegjes meenemen, maar die zijn ook nog niet af. Gaat nog wel een weekje of 2 a 3 overheen.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: wo 30 okt 2013, 23:59
door ray5150
Voor je het weet is het weer Mei...

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 8:24
door AatV
ray5150 schreef:Voor je het weet is het weer Mei...

Of februari...
groet,
Aat
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 9:57
door hsmeets
Als de belangstelling beperkt is, en zo ver ik dat zo zie is dat zo, zou een 'huiskamer' sessie bij iemand thuis overwogen kunnen worden.
Zo rond de 6 man/vrouw zou ik wel kunnen herbergen. Qua datum zou dat bij mij op zijn vroegst pas 'n zaterdag einde jan'14, begin feb'14 lukken gezien de werk en prive planning voor de komende tijd.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 10:31
door ray5150
AatV schreef:ray5150 schreef:Voor je het weet is het weer Mei...

Of februari...
Da's nog veel eerder !

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 15:02
door bas focal m180
hsmeets schreef:Als de belangstelling beperkt is, en zo ver ik dat zo zie is dat zo, zou een 'huiskamer' sessie bij iemand thuis overwogen kunnen worden.
Zo rond de 6 man/vrouw zou ik wel kunnen herbergen. Qua datum zou dat bij mij op zijn vroegst pas 'n zaterdag einde jan'14, begin feb'14 lukken gezien de werk en prive planning voor de komende tijd.
De belangstelling is beperkt omdat er niets concreet is .
Vorige keer waren Wielke en met name Micha die genen die het op poten hebben gezet , eenmaal als locatie etc bekend is rollen de aanmeldingen altijd vanzelf binnen .
Ik denk dat dat soort klein schalige meetings wel vaker kunnen , en dat zou dan ook wat later kunnen beginnen en eindigen , eventueel zelfs na het werk .
(ff nadenken hoe krijg ik me ouders de deur uit)

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 16:28
door Motorfret
ik wil/kan wel wat organiseren in groesbeek? (bij Nijmegen)
Kan daar een zaaltje huren voor weinig.
ik geloof €75,-
zaaltje is ca 12x12m
voorzien van stoelen en tafels.
koffie machine staat er ook.
op een meter of 300 zit een cafetaria.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 17:19
door ds23man
Motorfret schreef:
op een meter of 300 zit een cafetaria.

Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 18:09
door meanman64
Ik had zeker gedacht dat Mischa er een melding ging van maken dat er een tweede zelfbouwdag in Limburg zou komen;
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Geplaatst: do 31 okt 2013, 19:23
door bas focal m180
meanman64 schreef:Ik had zeker gedacht dat Mischa er een melding ging van maken dat er een tweede zelfbouwdag in Limburg zou komen;
Ik meen dat Micha het vorig jaar van Wielke had overgenomen (organisatie) , maar of hij er een gewoonte wou van maken betwijfel ik helaas .
Motorfret schreef:ik wil/kan wel wat organiseren in groesbeek? (bij Nijmegen)
Kan daar een zaaltje huren voor weinig.
ik geloof €75,-
zaaltje is ca 12x12m
voorzien van stoelen en tafels.
koffie machine staat er ook.
op een meter of 300 zit een cafetaria.
Maak hier even een poll van of daar intresse voor is , dat moet toch wel , groesbeek ligt vlak bij Nijmegen dat is behoorlijk in het midden van een hoop regio's .
1 gegadigde heb je al .
Het is dat ik totaal geen ochtend mens ben en pas laat op anders had ik wel mee georganiseerd .