Pagina 1 van 1

Hee, nieuw lid en nog sponsor ook!

Geplaatst: vr 11 okt 2013, 13:50
door ds23man
Synergy Acoustics!

Wat zou dat nou zijn? :mrgreen:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... ile&u=6065

Re: Hee, nieuw lid en nog sponsor ook!

Geplaatst: za 12 okt 2013, 8:30
door Walt
Op het HT forum hebben ze zich reeds netjes voorgesteld...

Groetjes Walter

Re: Hee, nieuw lid en nog sponsor ook!

Geplaatst: za 12 okt 2013, 10:30
door Martijn M
Het wordt tijd dat ze dat hier ook doen ;) .

Re: Hee, nieuw lid en nog sponsor ook!

Geplaatst: za 12 okt 2013, 10:49
door b_force
Nog meer rommel :twisted: :mrgreen: :lol: