Pagina 1 van 4
Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 15:06
door sietse
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 15:27
door sietse
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 17:02
door audiomanics
Ik had gezellig open huis met ruim NUL bezoekers...
Kees
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 17:14
door Zweitse
Altijd weer leuk om in Beesterzwaag te zijn. Luisterdag heeft altijd een hoog gezelligheids gehalte, maar daar is niets mis mee. Weer leuke dingen gezien en gehoord, vooral de budget systemen verrassen mij telkens weer. Helaas geen foto’s genomen, maar die zullen ongetwijfeld nog komen van huis fotograaf Hannnesie.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 17:28
door richard
Het was weer gezellig. Veel excentrieke systemen te beluisteren. Waaronder fraai gedocumenteerde 8 Watt buizen-monoblokken van maar liefst 55 kg per stuk en de 'manshoge' magnetostaten. Ook de open baffles in ontwikkeling klonken naar mijn mening veelbelovend.
De eigenaar van de rugtas is inmiddels terecht.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 18:51
door Dan
Ik vond het gezellig en leuk jullie (weer) te ontmoeten. Best wel weer (over) mooie dingen gezien en gehoord.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 19:14
door Fokko
Prachtige dag gehad. Indrukwekkend waren de versterkers van Reinoud en de open-baffles! Ik heb mij zeker vermaakt vandaag!

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 19:24
door Barry2001
Zo te zien weer een geslaagde dag, kon er helaas niet bij zijn. Hulde aan de mensen die spullen hebben meegebracht.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 19:53
door ds23man
Waar blijven de foto's van Hans?????
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 20:07
door bartarie
Ik vond het erg leuk om eens mee gemaakt te hebben!
Boel dingen gezien!
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 20:13
door ds23man
bartarie schreef:Ik vond het erg leuk om eens mee gemaakt te hebben!
Boel dingen gezien!
Tis een luisterdag!

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 20:24
door ds23man
audiomanics schreef:Ik had gezellig open huis met ruim NUL bezoekers...
Kees
Volgende keer combineren met een luisterdag????

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 21:53
door hannesie
Nu dan een paar foto's, na eerst mijn verontschuldiging dat ik vergeten ben af te rekenen voor de huur en koffie bijdragen.
Ik stuur wel even een PB voor het rekeningnummer.
De start, en verloop van de dag.
En de afwerking.
En dan heb ik zelf geen foto gemaakt van de Raspberry streamer, die dan telkens voor problemen zorgde, maar uiteindelijk zijn PARTNER vond in de combinatie met de Klasse A bak, en duidelijk hier niet achter het gordijn stond, samen met de AF-DAC 2013 DSD.

En er was genoeg gordijn op de achtergrond.

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 21:57
door FR_Aad
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 21:58
door fritzie
Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond
mvg bert
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 22:19
door hannesie
fritzie schreef:Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond
mvg bert
Top !!
Dynamisch, klankkleur lekker.
Mooie open losse bas, en die dan klonk alsof het zo moest klinken, geen negatieve elementen, behalve dat die kasten niet in mijn woonkamer passen, de zuilen zeker wel.

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 22:24
door FR_Aad
hannesie schreef:fritzie schreef:Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond
mvg bert
Top !!
Dynamisch, klankkleur lekker.
Mooie open losse bas, en die dan klonk alsof het zo moest klinken, geen negatieve elementen, behalve dat die kasten niet in mijn woonkamer passen, de zuilen zeker wel.

+1!
Mag van mij in januari genomineerd worden
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 22:31
door fritzie
De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen
Ik begrijp er uit dat beide goed klinken
Hoewel ik beide niet gehoord heb toch erg leuk om te horen
gezien de discussie die Gerhard en Jeroen en andere gevoerd hebben
mvg bert
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 22:36
door FR_Aad
fritzie schreef:De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen
Ik begrijp er uit dat beide goed klinken
Hoewel ik beide niet gehoord heb toch erg leuk om te horen
gezien de discussie die Gerhard en Jeroen en andere gevoerd hebben
mvg bert
Tja, dan is er maar een antwoord mogelijk.
Als je uiteindelijk het beste wil moet je ook zeker deze beluisteren

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 22:44
door fritzie
Haha das een goeie
Echter nog uitermate tevreden met mijn huidige set
bert
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 23:05
door hans_b
FR_Aad schreef:fritzie schreef:De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen
Ik begrijp er uit dat beide goed klinken
Hoewel ik beide niet gehoord heb toch erg leuk om te horen
gezien de discussie die Gerhard en Jeroen en andere gevoerd hebben
mvg bert
Tja, dan is er maar een antwoord mogelijk.
Als je uiteindelijk het beste wil moet je ook zeker deze beluisteren

Eens, altijd naar beide gaan luisteren.
De verschillen zijn namelijk groot.
Net als de verschillen in formaat.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 23:17
door AatV
Een (wederom) prettige dag gehad, complimenten aan Weidok en Richard.
Vond de ultrazooms al heel goed klinken, hoewel ik begrepen heb dat (DSP)afstemming in heel korte tijd opnieuw gedaan moest worden. De verrassing voor mij was de combinatie van Ray's Nelson Pass clone in samenwerking met de open baffle van Architect. Hoewel open baffle, met de aangeplakte zijpanelen meer een oneindige baffle!
groet,
Aat
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: za 05 okt 2013, 23:37
door hannesie
AatV schreef:Een (wederom) prettige dag gehad, complimenten aan Weidok en Richard.
Vond de ultrazooms al heel goed klinken, hoewel ik begrepen heb dat (DSP)afstemming in heel korte tijd opnieuw gedaan moest worden. De verrassing voor mij was de combinatie van Ray's Nelson Pass clone in samenwerking met de open baffle van Architect. Hoewel open baffle, met de aangeplakte zijpanelen meer een oneindige baffle!
groet,
Aat
Dat was ook alleen maar omdat hij daar Cecilia Bartholy

- article-medium-0028947847328.jpg (4.02 KiB) 1472 keer bekeken
op/mee heeft gehoord via de Raspberry streamer.
Maar zonder dollen, het klonk zeker prima!!!
http://ceciliabartolionline.com/homepage/
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: zo 06 okt 2013, 9:05
door Walt
Zitten er in die Ultrazoom JBL baskasten nou alleen reflex gaten in plaats van echte poorten? Of was dit een testje? Anders de kopse rand van het gat nog even zwart schilderen?
Groetjes Walter
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Geplaatst: zo 06 okt 2013, 9:21
door architect
volgens mij ging het gat over op een buis, alleen was een mdf rand zichtbaar op de overgang waardoor het een gat leek
jammer dat ik in de ochtend mijn filter af moest maken en een en ander gemist heb maar het was een mooie dag