Pagina 1 van 1
Koellichamen
Geplaatst: wo 02 okt 2013, 11:07
door dirklammers
Hallo allemaal,
ik heb voor mijn te bouwen JLH versterker een paar mooie koellichamen gevonden bij Schuro.de.
Maar aan het eind van het bestelproces schrok ik nogal van de € 31 verzendkosten. Weet iemand van jullie of die dingen (of soortgelijke) ook wat dichter bij huis te koop zijn ?
Dirk
Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 02 okt 2013, 11:25
door Zweitse
Hpr Techniek in Rotterdam. Daar kun je als particulier koellichamen van Seifert bestellen. Weet niet wat de verzenkosten zijn, maar gewoon even een mail sturen.
http://www.hprtechniek.com/
Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 02 okt 2013, 11:32
door Pjotr
2 van deze boven elkaar op een 2mm alu plaat schroeven:
http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... ctId=11929
Ik had zelf destijds 2 van dit soort per kanaal naast elkaar geschroefd. Op ieder profiel een tor:
http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... ctId=11907
Goedkoper kom je niet uit denk ik.
Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 02 okt 2013, 22:35
door Gijs
hoe groot moeten ze zijn? Heb meer koellichamen dan projecten, misschien kan ik je blij maken voor weinagh?
Re: Koellichamen
Geplaatst: vr 04 okt 2013, 18:58
door meanman64
Dirk,waar woon je?
Ik heb een duits verzend adres en de prijs in totaal verzonden naar Nederland komt dan op 17 Euro max;Dan gaat het via mij waarna ik het doorstuur en als ik de moeite doe om even over de grens tegaan dan kan ik het verzenden vanuit Nederland en dan zakt de prijs een beetje
Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 19:46
door dirklammers
Even stil geweest rondom de te bouwen JLH versterker.
Inmiddels heb ik een offerte binnen van Fischer voor twee koellichamen SK568 300 X 200 mm, zwart. Ik overweeg ze maar te gaan bestellen, de prijs is redelijk. Maar zijn die dingen eventueel ook geschikt voor het geval ik nog eens iets zwaarders in klasse A wil gaan bouwen ? Ja, dat hangt natuurlijk af van wát dat dan zal zijn. Dat snap ik.
Maar kunnen jullie inschatten of je met dit type koellichamen uit de voeten kunt of beter gelijk in iets groters investeren ?
Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 19:54
door FR_Aad
Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 20:17
door dirklammers
Ja, maar Fischer vraagt incl. verzending, €54 per stuk........
Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 21:03
door ray5150
Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
Ik kan het weten...

Re: Koellichamen
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 21:08
door Zweitse
Re: Koellichamen
Geplaatst: do 28 nov 2013, 14:47
door dirklammers
Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
Welke bakbeesten bedoel je nu ? Die van Seifert, Fischer of Modushop ?
Re: Koellichamen
Geplaatst: do 28 nov 2013, 15:43
door Zweitse
dirklammers schreef:Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
Welke bakbeesten bedoel je nu ? Die van Seifert, Fischer of Modushop ?
Ik denk dat Ray deze bedoeld, zitten namelijk ook op zijn eigen klasse A versterker.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=19184
Re: Koellichamen
Geplaatst: do 28 nov 2013, 15:49
door ray5150
Yep.
Re: Koellichamen
Geplaatst: do 09 jan 2014, 8:44
door blu_line
Probeer deze eens
http://www.mark-tronik.de/en/index.php?swf=1
Hier heb ik een aantal jaren geleden voor een redelijke prijs 4 koolblokken besteld !
mvg
ST