Pagina 1 van 1

Hallo allemaal net nieuw hier.

Geplaatst: ma 23 sep 2013, 0:14
door SX950CD104
Goede avond allemaal :D

ben ted berris uit neerpelt belgie

hou van veel soorten muziek,maar vooral het hardere genre :rock: .
vind dat het vanaf vinyl het beste klinkt maar vanwege het gemak heb ik in de werkplaats een receiver met cd speler staan.
ben veel met oude auto's bezig en daarom zeker ook oudere apparatuur.
gebruik diverse pioneer sx'n (650-850 en 950) met philips (cd 104-304) cd spelers.

reden dat ik hier terecht kom is omdat ik mensen zoek die me kunnen helpen om deze apparatuur te repareren/verbeteren.
weet niet of dat kan/lukt, maar na aanleiding van een marktplaats advertentie zag ik dat er behoorlijk wat verbeterd :lol: kan worden.
zodoende.]

groeten ted berris

Re: Hallo allemaal net nieuw hier.

Geplaatst: ma 23 sep 2013, 0:29
door bas focal m180
SX950CD104 schreef:
Goede avond allemaal :D

ben ted berris uit neerpelt belgie

hou van veel soorten muziek,maar vooral het hardere genre :rock: .
vind dat het vanaf vinyl het beste klinkt maar vanwege het gemak heb ik in de werkplaats een receiver met cd speler staan.
ben veel met oude auto's bezig en daarom zeker ook oudere apparatuur.
gebruik diverse pioneer sx'n (650-850 en 950) met philips (cd 104-304) cd spelers.

reden dat ik hier terecht kom is omdat ik mensen zoek die me kunnen helpen om deze apparatuur te repareren/verbeteren.
weet niet of dat kan/lukt, maar na aanleiding van een marktplaats advertentie zag ik dat er behoorlijk wat verbeterd :lol: kan worden.
zodoende.]

groeten ted berris

Hoi leuk dat je ook vintage hebt .


CD304 mk2 mischien gezien op marktplaats ?

Re: Hallo allemaal net nieuw hier.

Geplaatst: zo 29 sep 2013, 22:36
door SX950CD104
bas
ja klopt,zag die van jou staan. :)
die van mij "ziet :shock: "de cd niet als ik hem opstart. :(
weet niet of ik er nog zoveel geld voor zou uitgeven of dan meteen een 30jaar nieuwere moet kopen :?: :?:

groeten

Re: Hallo allemaal net nieuw hier.

Geplaatst: ma 30 sep 2013, 2:02
door bas focal m180
Dat is erg jammer als hij niet meer de cd wil lezen , beste tip die ik je kan geven informeer eens op MFBfreaks forum , daar zitten mensen die alleen maar over philips gaan en zullen echt wel weten of het op te lossen is of end of life is .
De laser die erin zit zijn de beste ooit gemaakt , men zegt weleens voor eeuwig maar dat is niet zo maar gelukkig vele malen beter dan het huidige plastic spul .