Pagina 1 van 1
Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Geplaatst: ma 16 sep 2013, 8:23
door doppedoos
Na de ervaringen afgelopen luisterdag in Breda, tijd voor een plaatje met een praatje voor het inzamelen van geld voor het nationale MS Fonds.
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Geplaatst: ma 16 sep 2013, 9:30
door ds23man
Ik kom niet, maar wil graag een donatie doen!
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Geplaatst: ma 16 sep 2013, 10:22
door doppedoos
Voor donaties:
http://www.nationaalmsfonds.nl/index.ph ... Itemid=275
wil geen dubbele administratie!
Bij donaties kun je vermelden : initiatief:'een plaatje met een praatje 13 oktober' S Dorpema
Mijn dank is groot!
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Geplaatst: ma 16 sep 2013, 10:36
door doppedoos
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Geplaatst: wo 18 sep 2013, 11:23
door doppedoos
Vrijdag naar Radio Enkhuizen voor een interview over project 'plaatje met een praatje' en nu al druk bezig met voor luisteren en uitzoeken van de muziek van 13 oktober!!
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Geplaatst: wo 18 sep 2013, 11:41
door doppedoos
interview door
http://www.wimkeller.nl/ !! inmiddels wekelijks een praatje met hem op onze gezamenlijke fysiotherapie en regelmatig luisteren naar Jazzzzzz uit de '50 in mn studio.
