Pagina 1 van 1
Forum Updated
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 10:34
door Sander
Hoi Mensen,
Het forum is ge-update naar de nieuwste stable versie. Zal voorlopig niet meer gehacked worden
Robotic registers etc zijn we ook vanaf nu

Re: Forum Updated
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 12:03
door Jan-Willem
Sander schreef:Hoi Mensen,
Het forum is ge-update naar de nieuwste stable versie. Zal voorlopig niet meer gehacked worden
Robotic registers etc zijn we ook vanaf nu

OK, dan mooi zow

Bedankt Sander
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 13:32
door voodooless
Super!
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:11
door Henkjan
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:17
door Bart_M
Goed werk Sander.
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:55
door Sander
Ik raakte redelijk overmoedig ... heb het ook geprobeerd op mijn eigen forum, wat een dikke ellende zeg.

Na 5 uur werk heb ik het uiteindelijk ongedaan gemaakt, lukte niet.
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:45
door Maurice
Sander schreef:Ik raakte redelijk overmoedig ... heb het ook geprobeerd op mijn eigen forum, wat een dikke ellende zeg.

Na 5 uur werk heb ik het uiteindelijk ongedaan gemaakt, lukte niet.
Dan moet je ff wat meer vertellen. Blijkbaar heb je dan erg veel customisations.
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 23:05
door Sander
Ja, een stuk of 300 .... Heb er in de loop der 2,5 jaar echt veel ingezet

en bij phpbb heten die dingen mods

Geplaatst: di 14 mar 2006, 19:37
door Maurice
Sander schreef:Ja, een stuk of 300 .... Heb er in de loop der 2,5 jaar echt veel ingezet

en bij phpbb heten die dingen mods

Kolere!
Ik had het ook ooit, maar ben er weer vanaf gestapt omdat ik na een update (via debian) steeds de
mods opnieuw moest doorvoeren.
Geplaatst: di 14 mar 2006, 20:17
door Sander
dan moet je ook niet updaten via debian, maar via de losse patchfiles!
