Pagina 1 van 1

Forum Updated

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 10:34
door Sander
Hoi Mensen,

Het forum is ge-update naar de nieuwste stable versie. Zal voorlopig niet meer gehacked worden :)


Robotic registers etc zijn we ook vanaf nu :)

Re: Forum Updated

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 12:03
door Jan-Willem
Sander schreef:
Hoi Mensen,

Het forum is ge-update naar de nieuwste stable versie. Zal voorlopig niet meer gehacked worden :)


Robotic registers etc zijn we ook vanaf nu :)
OK, dan mooi zow :D Bedankt Sander

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 13:32
door voodooless
Super!

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:11
door Henkjan
=D>

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:17
door Bart_M
Goed werk Sander.

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:55
door Sander
Ik raakte redelijk overmoedig ... heb het ook geprobeerd op mijn eigen forum, wat een dikke ellende zeg. :) Na 5 uur werk heb ik het uiteindelijk ongedaan gemaakt, lukte niet.

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:45
door Maurice
Sander schreef:
Ik raakte redelijk overmoedig ... heb het ook geprobeerd op mijn eigen forum, wat een dikke ellende zeg. :) Na 5 uur werk heb ik het uiteindelijk ongedaan gemaakt, lukte niet.
Dan moet je ff wat meer vertellen. Blijkbaar heb je dan erg veel customisations.

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 23:05
door Sander
Ja, een stuk of 300 .... Heb er in de loop der 2,5 jaar echt veel ingezet :) en bij phpbb heten die dingen mods :)

Geplaatst: di 14 mar 2006, 19:37
door Maurice
Sander schreef:
Ja, een stuk of 300 .... Heb er in de loop der 2,5 jaar echt veel ingezet :) en bij phpbb heten die dingen mods :)
Kolere!

Ik had het ook ooit, maar ben er weer vanaf gestapt omdat ik na een update (via debian) steeds de mods opnieuw moest doorvoeren.

Geplaatst: di 14 mar 2006, 20:17
door Sander
dan moet je ook niet updaten via debian, maar via de losse patchfiles! :)