Pagina 1 van 1

Eventjes voorstellen :)

Geplaatst: za 14 sep 2013, 23:10
door teunj1995
Beste Forumleden,

Ik ben Teun Jansen ik ben 18 jaar en ben woonachtig in Nijmegen.
al sinds mijn 12e ben ik geintresseerd in muziek en audio apperatuur
ik heb daarom ook een eigen internet radiozender samen met een paar vrienden

volgens mij was dit wel zon beetje :)

Re: Eventjes voorstellen :)

Geplaatst: za 14 sep 2013, 23:17
door ray5150
Kort, maar krachtig... :lol:
En, wat zijn de plannen. want je zal je toch niet voor niks hebben ingeschreven ?

Re: Eventjes voorstellen :)

Geplaatst: za 14 sep 2013, 23:23
door teunj1995
Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een subwooferkast zoals ik al in een ander topic heb laten zien :)

Re: Eventjes voorstellen :)

Geplaatst: za 14 sep 2013, 23:24
door ray5150
Ah, ik ziet het, ja.
In ieder geval welkom, alsnog. :D

Re: Eventjes voorstellen :)

Geplaatst: zo 15 sep 2013, 1:27
door bas focal m180
teunj1995 schreef:
Beste Forumleden,

Ik ben Teun Jansen ik ben 18 jaar en ben woonachtig in Nijmegen.
Nijmegen :rock: