Pagina 1 van 3
Foto's
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 8:47
door blu_line
Heren,
Hierbij een link naar de eerste foto's van gisteren !
http://members.chello.nl/w.brouwer02/DI ... _2006.html
mvg
Simon-Thijs
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 10:53
door Wowly
Heel leuk, ik kreeg de neiging om er teksten bij te bedenken zoals bijvoorbeeld bij deze
Ik wist toch zeker dat hier spanning op stond?, hoe kan dat nou AUW!!! jakkes, ja er staat spanning op hoor....
Ik lig nog steeds te schateren!
Wowly
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 11:38
door SSassen
Oeeiii... ik ben toch niet erg fotogeniek, misschien toch m'n string tanga en mini bikini aan moeten trekken zoals ik grapte in een ander topic, maar of dat veel had gescheeld
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 14:58
door Wijx
"psst vlug de andere kant op kijken ze maken een foto"
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:00
door Wijx
" zucht, mijn speakers zijn niet eens af en de mensen zijn er al."
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:26
door Martijn M
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:03
door Wowly
Snel Daniël, ze hebben nog niks door, en er staan er nog veel meer ook!
Sjaak, dadelijk komen we terug met het busje, oke?
Oke Daniël, wel zwaar he?
't komt niet voor niks sjaak...
Jammer dat we er nu pas achter komen dat er wieltjes onder staan trouwens
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:05
door Wowly
wil er dan niemand naar mijn setje luisteren?
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:08
door Geenius
Volgende keer maar geen luier om!
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:11
door SSassen
Zo, ik heb me toch een kriebel aan m'n ballen, even krabben hoor
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:25
door Wowly
Geenius schreef:
Volgende keer maar geen luier om!
en die man links daar zit maar te kijken: Verrek, heeft ie nou een luier om?????
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:33
door Raymond
Geeft niks Tony. Volgende keer gewoon een pampers invisible aantrekken

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:42
door Geenius
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 17:02
door Wijx
Ik voel me kloten

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 17:17
door Jan-Willem
Haal die zak uit je hand

(ipv hand uit je zak)
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:07
door daniel
Wowly schreef:
Snel harrie, ze hebben nog niks door, en er staan er nog veel meer ook!
Sjaak, dadelijk komen we terug met het busje, oke?
Oke harrie, wel zwaar he?
't komt niet voor niks sjaak...
Jammer dat we er nu pas achter komen dat er wieltjes onder staan trouwens
die met die kromme rug en de brede inhammen, dat ben ik
en die wieltjes doen het niet zo lekker in een bloembak
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:12
door Wowly
ik ga meteen editten daniël

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:22
door Pjotr
Lekker laten Wowly. Dit is wel de beste die ik gezien heb!

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:26
door Wowly
Nee pjotr, ere wie ere toekomt, daarbij zal de rechtmatige eigenaar wel geïnteresseerd zijn wie zou zijn speakers hebben meegenomen toch
Ik heb er nog een gevonden (wat is dit leuk, vooral omdat ik zelf niet op de foto's sta

)
ehm, waar mot dit stekkertje nou weer in? EEJ!!! wie wreef daar nu langs mijn achterwerk???? (man aan rechterzijde maakt zich snel uit de voeten.....)
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:31
door Pjotr
Wowly schreef:daarbij zal de rechtmatige eigenaar wel geïnteresseerd zijn wie zou zijn speakers hebben meegenomen toch

Zou het?

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:32
door daniel
in dat geval:
'luidsprekerdief vraagt zich af hoe hij ongemerkt langs de ingangscontrole komt'
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:37
door Wowly
HAHAHAHAHAHA
Heel eg leuk, en die man daarnaast: "hee die pen doe het niet! wat vreemd, zou ik hem wéér verkeerd om hebben ofzo?". En die man aan de ingang denkt, "volgens mij probeert die vent te schrijven met de áchterkant van die pen, zal ik hem helpen?"
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 19:49
door rho

ISA Holland? Hoe klonken deze speakers?
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 19:52
door Edo
Wegens drukte in de zaal ernaast niet kunnen kijken hier....
Geplaatst: ma 13 mar 2006, 20:02
door rho
Op AudioFreaks was er laatst een draadje over ISA Holland. Laten we zeggen dat het een onderhoudend topic was.
Deze speakers lijken wel erg veel op hetgeen ISA bouwt.