Pagina 1 van 3

Foto's

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 8:47
door blu_line
Heren,

Hierbij een link naar de eerste foto's van gisteren !

http://members.chello.nl/w.brouwer02/DI ... _2006.html


mvg

Simon-Thijs

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 10:53
door Wowly
Heel leuk, ik kreeg de neiging om er teksten bij te bedenken zoals bijvoorbeeld bij deze

Afbeelding


Ik wist toch zeker dat hier spanning op stond?, hoe kan dat nou AUW!!! jakkes, ja er staat spanning op hoor....


Ik lig nog steeds te schateren!

Wowly

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 11:38
door SSassen
Oeeiii... ik ben toch niet erg fotogeniek, misschien toch m'n string tanga en mini bikini aan moeten trekken zoals ik grapte in een ander topic, maar of dat veel had gescheeld :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 14:58
door Wijx
Afbeelding

"psst vlug de andere kant op kijken ze maken een foto"

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:00
door Wijx
Afbeelding

" zucht, mijn speakers zijn niet eens af en de mensen zijn er al."

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 15:26
door Martijn M
http://members.chello.nl/w.brouwer02/DI ... 60002.html


deze heb ik helaas moeten missen. Was 't wat?

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:03
door Wowly
Afbeelding

Snel Daniël, ze hebben nog niks door, en er staan er nog veel meer ook!
Sjaak, dadelijk komen we terug met het busje, oke?
Oke Daniël, wel zwaar he?
't komt niet voor niks sjaak...
Jammer dat we er nu pas achter komen dat er wieltjes onder staan trouwens

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:05
door Wowly
Afbeelding

wil er dan niemand naar mijn setje luisteren?

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:08
door Geenius
Afbeelding

Volgende keer maar geen luier om!

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:11
door SSassen
Afbeelding

Zo, ik heb me toch een kriebel aan m'n ballen, even krabben hoor :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:25
door Wowly
Geenius schreef:
Afbeelding

Volgende keer maar geen luier om!
en die man links daar zit maar te kijken: Verrek, heeft ie nou een luier om?????

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:33
door Raymond
Geeft niks Tony. Volgende keer gewoon een pampers invisible aantrekken :D

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 16:42
door Geenius
:lol:

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 17:02
door Wijx
SSassen schreef:
Afbeelding

Zo, ik heb me toch een kriebel aan m'n ballen, even krabben hoor :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ik voel me kloten :D

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 17:17
door Jan-Willem
SSassen schreef:
Afbeelding

Zo, ik heb me toch een kriebel aan m'n ballen, even krabben hoor :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Haal die zak uit je hand :lol: (ipv hand uit je zak)

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:07
door daniel
Wowly schreef:
Afbeelding

Snel harrie, ze hebben nog niks door, en er staan er nog veel meer ook!
Sjaak, dadelijk komen we terug met het busje, oke?
Oke harrie, wel zwaar he?
't komt niet voor niks sjaak...
Jammer dat we er nu pas achter komen dat er wieltjes onder staan trouwens
:D

die met die kromme rug en de brede inhammen, dat ben ik :)

en die wieltjes doen het niet zo lekker in een bloembak

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:12
door Wowly
ik ga meteen editten daniël :lol:

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:22
door Pjotr
Lekker laten Wowly. Dit is wel de beste die ik gezien heb! :lol: :lol:

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:26
door Wowly
Nee pjotr, ere wie ere toekomt, daarbij zal de rechtmatige eigenaar wel geïnteresseerd zijn wie zou zijn speakers hebben meegenomen toch :twisted:

Ik heb er nog een gevonden (wat is dit leuk, vooral omdat ik zelf niet op de foto's sta :twisted: )

Afbeelding

ehm, waar mot dit stekkertje nou weer in? EEJ!!! wie wreef daar nu langs mijn achterwerk???? (man aan rechterzijde maakt zich snel uit de voeten.....)

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:31
door Pjotr
Wowly schreef:
daarbij zal de rechtmatige eigenaar wel geïnteresseerd zijn wie zou zijn speakers hebben meegenomen toch :twisted:
Zou het? :twisted:

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:32
door daniel
in dat geval:

Afbeelding

'luidsprekerdief vraagt zich af hoe hij ongemerkt langs de ingangscontrole komt'

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 18:37
door Wowly
HAHAHAHAHAHA :D :D :D

Heel eg leuk, en die man daarnaast: "hee die pen doe het niet! wat vreemd, zou ik hem wéér verkeerd om hebben ofzo?". En die man aan de ingang denkt, "volgens mij probeert die vent te schrijven met de áchterkant van die pen, zal ik hem helpen?"

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 19:49
door rho
Afbeelding
ISA Holland? Hoe klonken deze speakers?

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 19:52
door Edo
Wegens drukte in de zaal ernaast niet kunnen kijken hier....

Geplaatst: ma 13 mar 2006, 20:02
door rho
Op AudioFreaks was er laatst een draadje over ISA Holland. Laten we zeggen dat het een onderhoudend topic was. :shock: :wink:
Deze speakers lijken wel erg veel op hetgeen ISA bouwt.