Pagina 1 van 1

Krakers!!!!

Geplaatst: wo 14 aug 2013, 20:08
door ds23man
Haha,

We zijn gekraakt! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: wo 14 aug 2013, 20:10
door ds23man
Hee als je iets post, komt de sexshop er doorheen......... :shock:

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: wo 14 aug 2013, 20:15
door ds23man
We zijn echt gekraakt, ze gaan nu alle onderwerpen af....... :shock:

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: wo 14 aug 2013, 20:37
door avdboom
ds23man schreef:
We zijn echt gekraakt, ze gaan nu alle onderwerpen af....... :shock:
Oke, hou nu maar op... nu is het niet leuk meer =;

:rofl:

Wel erg irritant zeg!

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: wo 14 aug 2013, 20:44
door bas focal m180
ds23man schreef:
We zijn echt gekraakt, ze gaan nu alle onderwerpen af....... :shock:
jij ook :mrgreen:

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: wo 14 aug 2013, 20:44
door Marp
avdboom schreef:
Wel erg irritant zeg!
Wat bedoel je met "is"? Of bedoel je wás?

Edit: sorry, ik zie nu dat je "is" niet heb genoemd. :)

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: wo 14 aug 2013, 21:24
door ds23man
Wat was er nu eigenlijk aan de hand????

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: do 15 aug 2013, 16:13
door sjons
Volgens mij is de ME al weer langs geweest, ik zie niks meer...

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: do 15 aug 2013, 16:48
door ds23man
En de overheid hier zwijgt in stilzwijgen...... Zo'n forum lijkt soms verdacht op de werkelijke samenleving!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: do 15 aug 2013, 17:27
door John P
ds23man schreef:
En de overheid hier zwijgt in stilzwijgen...... Zo'n forum lijkt soms verdacht op de werkelijke samenleving!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het zijn vast de imullinati die een complot voeren om ons voor te bereiden op de UFO-invasie.

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: do 15 aug 2013, 21:32
door Wowly
watskebeurt???

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: do 15 aug 2013, 23:41
door audiomanics
ach ja, de jeugd van tegenwoordig...

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: vr 16 aug 2013, 6:52
door SARK
John P schreef:
Het zijn vast de imullinati die een complot voeren om ons voor te bereiden op de UFO-invasie.
Bedoel je niet de Illuminatie?

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: vr 16 aug 2013, 7:38
door Vinculum
SARK schreef:
John P schreef:
Het zijn vast de imullinati die een complot voeren om ons voor te bereiden op de UFO-invasie.
Bedoel je niet de Illuminatie?
Both wrong. Het is Iluminati (wiki-link)

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: vr 16 aug 2013, 7:54
door SARK
Vinculum schreef:
SARK schreef:
John P schreef:
Het zijn vast de imullinati die een complot voeren om ons voor te bereiden op de UFO-invasie.
Bedoel je niet de Illuminatie?
Both wrong. Het is Iluminati (wiki-link)
Ook gij Brutus ... het is Illuminati

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: vr 16 aug 2013, 7:57
door SARK
Maar goed, taalkundig geneuzel daargelaten ... zit ik in het buitenland en dan mis ik complete orgiën hier op ZBA! Heeft iemand misschien wat screen shots gemaakt zodat ik kan zien wat er allemaal mis was?

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: vr 16 aug 2013, 9:00
door jeroen_d
ds23man schreef:
En de overheid hier zwijgt in stilzwijgen...... Zo'n forum lijkt soms verdacht op de werkelijke samenleving!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je moet niet lullen maar poetsen!

Re: Krakers!!!!

Geplaatst: vr 16 aug 2013, 9:16
door John P
SARK schreef:
John P schreef:
Het zijn vast de imullinati die een complot voeren om ons voor te bereiden op de UFO-invasie.
Bedoel je niet de Illuminatie?
Ik bedoel de club waar de mensen met die amuliminum hoedjes het altijd over hebben, ofwel "zij die niet gespeld kunnen worden".