tv op subkast
Geplaatst: ma 18 okt 2004, 23:01
Ik heb dus een nieuwe behuizing voor mijn subwoofer gebouwd. Dit is een tamelijk groot ding geworden namelijk 78 liter netto met straks wanden van 5,1 cm dik, 18 mm spaanplaat 15mm mdf en 18mm vuren, dit laatste puur uit optisch oogpunt. Binnenin is de gehele kist beplakt met bitumen van 2mm dik. Bovendien is de kast binnenin voorzien van een dubbele bracing.
Ik zou mijn TV hierop willen plaatsen om nog een beetje ruimte besparend bezig te zijn. Echter ik kan me zo voorstellen dat de printplaatjes in de tv de onvermijdelijke trillingen niet zo fijn vinden.
Is het mogelijk dit te ontkoppelen oid? Misschien aparte plank erop met spikes eronder?
Wie helpt?
Ik zou mijn TV hierop willen plaatsen om nog een beetje ruimte besparend bezig te zijn. Echter ik kan me zo voorstellen dat de printplaatjes in de tv de onvermijdelijke trillingen niet zo fijn vinden.
Is het mogelijk dit te ontkoppelen oid? Misschien aparte plank erop met spikes eronder?
Wie helpt?