Pagina 1 van 1

Iemand ervaring met deze audax 20mm softdome?

Geplaatst: wo 08 mar 2006, 15:09
door Roland
Hoi

Dit lijkt me een interresante dome:
http://www.partsexpress.com/pdf/276-102.pdf
Iemand er wel eens meegewerkt of ervaringen met de 25mm variant?

Groeten Roland