Visaton w200s + frs8
Geplaatst: wo 10 jul 2013, 19:45
Ik weet niet of deze erbij mag staan, want ik heb geen foto's van het bouwen enz.
Zeker 2 jaar terug heb ik deze luidsprekers gemaakt, maar eigenlijk nooit een showcase ofzo aangemaakt.
Het filter wat ik gemaakt heb lijkt erg op die van de stella light, alleen over de elko zit nog een mkp'tje.
Inhoud van de kast is zo'n 30 liter voor de w200s en 1 liter voor de frs8. Ze speelden eerst gepoort, maar nu gesloten, er staat nu ook nog een subje bij namelijk.
Boven- en onderkant heb een plaatje mahonie gefineerd mdf op gemaakt. Verder is alles bekleed met zwarte skai. Voor de drivers heb ik toen op mijn werk rvs ringen gesneden.
Meetresultaten heb ik niet, aangezien ik daar hier geen apparatuur voor heb maar in mijn oortjes klinkt het best aardig zo
Zeker 2 jaar terug heb ik deze luidsprekers gemaakt, maar eigenlijk nooit een showcase ofzo aangemaakt.
Het filter wat ik gemaakt heb lijkt erg op die van de stella light, alleen over de elko zit nog een mkp'tje.
Inhoud van de kast is zo'n 30 liter voor de w200s en 1 liter voor de frs8. Ze speelden eerst gepoort, maar nu gesloten, er staat nu ook nog een subje bij namelijk.
Boven- en onderkant heb een plaatje mahonie gefineerd mdf op gemaakt. Verder is alles bekleed met zwarte skai. Voor de drivers heb ik toen op mijn werk rvs ringen gesneden.
Meetresultaten heb ik niet, aangezien ik daar hier geen apparatuur voor heb maar in mijn oortjes klinkt het best aardig zo