Carpool vanuit regio Noordwijk
Geplaatst: ma 06 mar 2006, 23:01
Vertrek vanuit de nabijheid van Noordwijk (A.Z.) en rij over A'dam.
Kan onderweg op de route nog wel iemand oppikken.
Kan onderweg op de route nog wel iemand oppikken.
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/