Pagina 1 van 1

Carpool vanuit Eindhoven

Geplaatst: ma 06 mar 2006, 15:44
door Bart_M
Hi,

Gelukkig kan ik toch naar de DIY dag komen.
Als er iemand is die in lift wil hebben vanuit Eindhoven, is dat geen probleem (heb toch een leasebak).
Er kunnen 3 personen mee en eventueel wat "bagage" :D.

Laat maar weten.

Geplaatst: ma 06 mar 2006, 18:55
door Wowly
He Bart,

Misschien ga ik wel met je mee, ik heb een verjaardag die dag, maar het ziet er mogelijk naar uit dat ik die kan gaan skippen :D

En ik wilde vorig jaar óók al zo graag, en kon toen óók al niet :evil:

Dus, ik rijd graag met je mee als dat kan, met een klein beetje voorbehoud (is nog niet helemaal in kannen en kruiken)


Wowly

edit: het is wel helemaal in kannen en kruiken!! :D Bart, ik pm je ff okee
neem je trouwens ook je tumult mee?

Geplaatst: di 07 mar 2006, 9:13
door Bart_M
Gezellig. :)
Ik had in eerste instantie niet in de planning om de Tumult mee te nemen, maar als daar belangstelling voor is, wil ik dat wel doen. (ik heb nu ook iemand die meehelpt om mee te sjouwen :lol: )

EDIT:
Misschien zit de auto al vol.
Naast Wowly zijn er nog 2 die misschien mee willen. Als ik daar uitsluitsel over heb, laat ik het wel weten.

Geplaatst: do 09 mar 2006, 10:21
door Ronald_1
Mocht er nog ruimte zijn in de auto, zou ik als zelfbouwaudio-forum newbie ook mee mogen rijden?

Geplaatst: do 09 mar 2006, 11:08
door Bart_M
Ronald_1 schreef:
Mocht er nog ruimte zijn in de auto, zou ik als zelfbouwaudio-forum newbie ook mee mogen rijden?
Zojuist toch bevestiging dat de auto vol zit.
Anders was het geen probleem geweest.

Geplaatst: do 09 mar 2006, 12:59
door Ronald_1
Ok, geen probleem. Toch bedankt in ieder geval. :)

Geplaatst: vr 10 mar 2006, 19:22
door Biarritz
Ronald,


Ik vetrek vanuit Boxtel. Je kan wel met mij meerijden. Als het goed is moet alles op de achterbank en in de kofferruimte passen en heb ik nog een stoel vrij voorin


Groet,


Patrick

ook een nieuwbee

Geplaatst: za 11 mar 2006, 0:17
door Ronald_1
Hoi Patrick,

Dat is een erg vriendelijk aanbod waar ik graag gebruik van zou willen maken. Zou je je telefoonnummer per pm kunnen sturen, dan kunnen we e.e.a. afspreken.

Alvast bedankt,

Ronald

Geplaatst: za 11 mar 2006, 8:43
door Biarritz
Ronald,

Ik heb mij numer in een persoonlijk bericht aan je verstuurd.

Groet,


Patrick