Pagina 1 van 1

gaten opboren in driverrand

Geplaatst: zo 05 mar 2006, 21:51
door sphere
Time to break stuff :twisted:

Ik heb Seas H571 woofers. Nu passen de boutjes die ik heb niet echt. De gaten zijn ~4.5mm en de boutjes 5. Zou ik die dingen opboren, of is dat vragen om problemen? Alternatieven zijn:

1) nieuwe boutjes kopen van 4mm
2) de 4 markeringen voor extra gaten opboren met 5mm en de andere gaten ongebruikt laten :?

Geplaatst: ma 06 mar 2006, 7:30
door richard
Plak de openingen goed dicht om te voorkomen dat er metaalgruis in de motor komt. Maar 4 mm boutjes zijn natuurlijk handiger, het hoeft ook geen olifant te houden.

Re: gaten opboren in driverrand

Geplaatst: ma 06 mar 2006, 8:02
door SARK
sphere schreef:
2) de 4 markeringen voor extra gaten opboren met 5mm en de andere gaten ongebruikt laten
Alleen op zondagmiddag als alle winkels gesloten zijn :D en als je echt niet kan wachten (ik ken het gevoel), vergeet niet de tip van richard toe te passen :!: en zet tijdens het boren ook de stofzuiger er tegenaan.
sphere schreef:
1) nieuwe boutjes kopen van 4mm
Is de makkelijkste oplossing.