Speaker kast bouwen (Audio Installatie voor de boot)
Geplaatst: vr 31 mei 2013, 12:45
Hallo allemaal,
Aankomende woensdag is mijn beste vriend jarig. Nu wil ik hem voor zijn verjaardag een knallende installatie geven.
Heb de volgende Speakers + Versterker aangeschaft:
http://magma-audio.nl/view.asp?ID=69
http://magma-audio.nl/view.asp?ID=197
Nu heb ik 2 opties, gelieve in de bijlage onze huidige installatie te zien.
1) Ik kan een 2e kast maken met beide nieuwe speakers erin. Dus oude (kwalitatief minder goede speakers) Links en nieuwe Rechts
2) Ik kan uit mijn huidige Kastje de "Rechter" speaker eruit halen en daarvoor een "linker" nieuwe speakers plaatsen. Dan krijg ik in mijn nieuwe kast 2 Rechter speakers en in mijn oude kast 2 linker speakers.
Dus 1 slechte en 1 goede links en 1 slechte en 1 goede rechts
Vragen: Maakt het uberhaupt uit hoe je de kasten maakt voor normale speakers en hoe groot deze zijn?
Moet ik anders 2 nieuwe kasten maken?
***Heb nog nooit eerder iets met audio gedaan!***
Alvast super bedankt voor het meedenken!
Mvg,
Raymond Noordzij
Aankomende woensdag is mijn beste vriend jarig. Nu wil ik hem voor zijn verjaardag een knallende installatie geven.
Heb de volgende Speakers + Versterker aangeschaft:
http://magma-audio.nl/view.asp?ID=69
http://magma-audio.nl/view.asp?ID=197
Nu heb ik 2 opties, gelieve in de bijlage onze huidige installatie te zien.
1) Ik kan een 2e kast maken met beide nieuwe speakers erin. Dus oude (kwalitatief minder goede speakers) Links en nieuwe Rechts
2) Ik kan uit mijn huidige Kastje de "Rechter" speaker eruit halen en daarvoor een "linker" nieuwe speakers plaatsen. Dan krijg ik in mijn nieuwe kast 2 Rechter speakers en in mijn oude kast 2 linker speakers.
Dus 1 slechte en 1 goede links en 1 slechte en 1 goede rechts
Vragen: Maakt het uberhaupt uit hoe je de kasten maakt voor normale speakers en hoe groot deze zijn?
Moet ik anders 2 nieuwe kasten maken?
***Heb nog nooit eerder iets met audio gedaan!***
Alvast super bedankt voor het meedenken!
Mvg,
Raymond Noordzij