Scan Speak D3004 602010
Geplaatst: zo 26 mei 2013, 14:15
Is er iemand bekend met Scan Speak D3004 602010 i.c.m.
Scan Speak 12M 4631G00
of
Scan Speak 12MU 4731T00
of
Scan Speak 15W 4531G00.
Voor de woofer heb ik een langer lijstje
Eton 11-581 50 Hex (alleen voor gepoorte behuizing geschikt)
SB Acoustics SB29NRX75-6 (gesloten van 33.1L bij 42Hz, maar redelijk onbekend)
Seas CD22RN4X (alleen voor gepoorte behuizing en misschien een beetje goedkoop ?)
Seas Excel W26FX002 (alleen voor gepoorte behuizing en misschien wat groot met 65L)
Scan Speak 22W 8851T00 (te weinig laag ?)
Scan Speak 26W 8861T00 (eigenlijk te groot met 91L)
Wavecor SW270WA01 (gesloten van 42.6L bij 40Hz, maar ook onbekend in diy).
Voor de (sub)woofer zoek ik dus een luidspreker voor een gesloten behuizing of eventueel met een passive radiator. Maar Driade snaarstrak laag.
Mijn referentie is Driade 103 MKII. Sinds een half jaar speel ik met mijn zelfgebouwde ER18RNX. Bij deze mis ik alleen het laag
en mijn volgende project wordt gewoon weer een soft dome tweeter i.p.v. de 27TBCD/GB-DXT.
Nu ben ik op zoek naar adviezen / kritiek.
MVG Andreas
Scan Speak 12M 4631G00
of
Scan Speak 12MU 4731T00
of
Scan Speak 15W 4531G00.
Voor de woofer heb ik een langer lijstje
Eton 11-581 50 Hex (alleen voor gepoorte behuizing geschikt)
SB Acoustics SB29NRX75-6 (gesloten van 33.1L bij 42Hz, maar redelijk onbekend)
Seas CD22RN4X (alleen voor gepoorte behuizing en misschien een beetje goedkoop ?)
Seas Excel W26FX002 (alleen voor gepoorte behuizing en misschien wat groot met 65L)
Scan Speak 22W 8851T00 (te weinig laag ?)
Scan Speak 26W 8861T00 (eigenlijk te groot met 91L)
Wavecor SW270WA01 (gesloten van 42.6L bij 40Hz, maar ook onbekend in diy).
Voor de (sub)woofer zoek ik dus een luidspreker voor een gesloten behuizing of eventueel met een passive radiator. Maar Driade snaarstrak laag.
Mijn referentie is Driade 103 MKII. Sinds een half jaar speel ik met mijn zelfgebouwde ER18RNX. Bij deze mis ik alleen het laag
en mijn volgende project wordt gewoon weer een soft dome tweeter i.p.v. de 27TBCD/GB-DXT.
Nu ben ik op zoek naar adviezen / kritiek.
MVG Andreas