Pagina 1 van 1

new on the block

Geplaatst: vr 03 mei 2013, 16:04
door basje1984
Echte naam (Voor/Achternaam): Sebastiaan Bos
Nickname: Basje1984
Leeftijd: 28
Woonplaats: Soest
Studie/Werk: Werk, Specialist op het gebied van brandveiligheid bij ABC Fandsa Groep.
E-mail: bas.bos1984(klein staartje van een bepaald dier)gmail.com

Hoe ben je bij zelfbouwaudio.nl gekomen?
Na een hoop gegoogle

Wat heb je thuis staan?
Tv: Samsung UE40ES5500
Receiver: Onkyo TX-NR414

Gr. Basje

Re: new on the block

Geplaatst: vr 03 mei 2013, 21:18
door ray5150
Hoi, Bas. welkom hier.
Heb je ook directe plannen om iets te gaan bouwen, of ben je nog zoekende ?

Re: new on the block

Geplaatst: vr 03 mei 2013, 21:20
door Zweitse
Bas, welkom op dit leuke forum.

Re: new on the block

Geplaatst: za 04 mei 2013, 16:15
door basje1984
ray5150 schreef:
Hoi, Bas. welkom hier.
Heb je ook directe plannen om iets te gaan bouwen, of ben je nog zoekende ?
ja heb een idee om als eerste een sub te gaan bouwen. Heb nog een hele mooie CDT Audio 12" 400W RMS 800W Max sub liggen. Weet al wel de inhoud (28L) van de kist als het een gesloten kist is.
Nu nog pootjes (geen idee waar ik deze vandaan moet toveren) eronder en kijken wat ik als plate amp ga gebruiken. Ik vind het lastig om tussen alle verschillende merken en shops de goede te vinden. Hypex heeft mooie exemplaren. JB Systems heeft amps die veel vermogen leveren. Gezien bij Bax-shop en zo zijn er nog veel meer merken en types. wordt nog een hoop lees werk op het forum.

gr. Basje