UcD400 Subwoofer versterker klaar, tweak vraagjes
Geplaatst: zo 21 apr 2013, 20:26
Ik heb van de week een eindversterker voor mijn twee SDX15 subwoofers in elkaar geknutseld.
De versterker bestaat uit twee UcD400ST modules.
Een SMPS1200A400 voeding.
Een Modushop Pessante behuizing met zwart alu front paneel.
Verder een aantal koellichamen en wat aansluit-terminals, kabels, twee potmeters etc.
Nu een paar vraagjes;
Ik heb nog een aantal LM4562 opamps liggen van eerdere UcD projectjes. Heeft het voor subwoofer gebruik ook zin om de NE5532's van de ST's te vervangen voor de LM's?
Tevens heeft de SMPS1200 een regulated 12v uitgang, hier hangt nu alleen een led aan die in het frontpaneel zit. Kan ik de 12v gebruiken om de op-amps van de UcD's te voeden? Zo ja, hoe moet ik dat dan aansluiten?
Ook ben ik nog opzoek naar een push button zoals deze:
http://www.hecke-elektronica.nl/product ... kel=R1600B
Maar dan in het zwart. Het mag ook alleen een ring zijn met een led zonder schakelfunctie.
Hebben jullie verder nog op of aanmerkingen op het ontwerp van de versterker zoals ik hem nu gebouwd heb?
De versterker bestaat uit twee UcD400ST modules.
Een SMPS1200A400 voeding.
Een Modushop Pessante behuizing met zwart alu front paneel.
Verder een aantal koellichamen en wat aansluit-terminals, kabels, twee potmeters etc.
Nu een paar vraagjes;
Ik heb nog een aantal LM4562 opamps liggen van eerdere UcD projectjes. Heeft het voor subwoofer gebruik ook zin om de NE5532's van de ST's te vervangen voor de LM's?
Tevens heeft de SMPS1200 een regulated 12v uitgang, hier hangt nu alleen een led aan die in het frontpaneel zit. Kan ik de 12v gebruiken om de op-amps van de UcD's te voeden? Zo ja, hoe moet ik dat dan aansluiten?
Ook ben ik nog opzoek naar een push button zoals deze:
http://www.hecke-elektronica.nl/product ... kel=R1600B
Maar dan in het zwart. Het mag ook alleen een ring zijn met een led zonder schakelfunctie.
Hebben jullie verder nog op of aanmerkingen op het ontwerp van de versterker zoals ik hem nu gebouwd heb?