Inschakelplop preamp
Geplaatst: zo 24 mar 2013, 15:09
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden deze preamp gebouwd http://sound.westhost.com/project06.htm in combinatie met het rumble filter: http://sound.westhost.com/project99.htm
Nu functioneert deze super, alleen heb ik last van een enorme inschakelplop als ik hem aan zet. Ik moet dus de volumeknop van mijn eindversterker eerst naar beneden draaien voordat ik de preamp aan kan zetten. Is er een simpele modificatie die ik kan toepassen zodat ik daar geen last meer van heb?
Alvast bedankt!
Koen
Ik heb een tijdje geleden deze preamp gebouwd http://sound.westhost.com/project06.htm in combinatie met het rumble filter: http://sound.westhost.com/project99.htm
Nu functioneert deze super, alleen heb ik last van een enorme inschakelplop als ik hem aan zet. Ik moet dus de volumeknop van mijn eindversterker eerst naar beneden draaien voordat ik de preamp aan kan zetten. Is er een simpele modificatie die ik kan toepassen zodat ik daar geen last meer van heb?
Alvast bedankt!
Koen