Pagina 1 van 1
**CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 21 mar 2013, 22:56
door feraty
De titel spreek van zich

Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 21 mar 2013, 22:58
door hannesie
Wie mag er met jou mee rijden?

Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 21 mar 2013, 23:17
door feraty
ik heb helaas geen rijbewijs

Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 21 mar 2013, 23:21
door hannesie
feraty schreef:ik heb helaas geen rijbewijs

Deze keer is Nieuwegein echt een eindje te ver om.
Maar ik begrijp dat je weer een lift zoekt?

Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 21 mar 2013, 23:23
door feraty
dat begrijp ik hannesie
ik zoek weer een lift ja
maar ov is op zich niet zo'n probleem
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: vr 22 mar 2013, 0:03
door ray5150
feraty schreef:ik zoek weer een lift ja
Gevonden !

Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: vr 22 mar 2013, 0:05
door feraty
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: vr 22 mar 2013, 0:14
door FR_Aad
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: vr 22 mar 2013, 0:16
door feraty
Dan kan ik in ieder geval een lijn maken van Utrecht naar Breda

Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: vr 29 mar 2013, 19:08
door Wowly
Ik ga vanuit budel via eindhven en tilburg. Mom wel vroeg en ga er laat, dat wel hahaha
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: za 30 mar 2013, 23:28
door mischa72
Staat de datum dan al vast?
Gr. Mischa
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: za 30 mar 2013, 23:54
door hannesie
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: di 02 apr 2013, 22:16
door Kappa7
Ik kom langs Utrecht heen en ben ook nog van plan om te gaan.
En ik heb ook nog plek in de auto over.
Zijn er nog meer gegadigde die willen mee rijden op de route Ermelo Breda?
Groetjes George
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 16 mei 2013, 0:00
door tigradekat
Als het nog kan rij ik graag met je mee George, Ik woon in Putten, dus omrijden hoef je alvast niet

Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 16 mei 2013, 11:21
door Kappa7
geen probleem, zijn wel met zn 3e.
moet passen in een golf.
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Geplaatst: do 16 mei 2013, 11:34
door hannesie
Ik ga vanuit Dordrecht en heb niet veel bij mij, en ik blijf wel tot het einde lijkt mij.
Dus, er is nog plek vanaf Dordrecht.
