Pagina 1 van 1
PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:21
door bas focal m180
Ik heb een PB verstuurd maar schijnbaar op iets gedrukt waardoor die naar meerderen is verstuurd .
Ik hoop niet naar alle forum leden .
JE HOEFD NIET TE REAGEREN ANDERS LOOPT MIJN INBOX VOL >
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:26
door knuisje
Je hebt hem verstuurd naar de groep Geregistreerde leden.

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:29
door bas focal m180
knuisje schreef:Je hebt hem verstuurd naar de groep Geregistreerde leden.

Iedereen dus
Nu mailt iedereen dat ik verkeerd heb gestuurd , ik hoop dat een moderator dit ongedaan kan maken anders ben ik straks alleen nog bezig pb te legen .
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:31
door Olaf Analogue
Ik heb hem ook gehad.
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:32
door Pjotr
Ha, Ha, Een forum met een SPAM knop. Zal toch niet waar zijn

FF testen.....

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:32
door ds23man
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:35
door ds23man
Het werkt!

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:38
door bas focal m180
ds23man schreef:Het werkt!

Ik kreeg je test ook binnen .
Geregistreerde gebruikers bijna 4500 .
Als nu 1- 3 % reageert dan ben ik nog wel even zoet .
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:39
door Pjotr
ds23man schreef:Het werkt!

We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:42
door ds23man
Pjotr schreef:ds23man schreef:Het werkt!

We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud

En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staan

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:46
door ds23man
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:49
door bas focal m180
ds23man schreef:Pjotr schreef:ds23man schreef:Het werkt!

We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud

En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staan

Nee , dat was voor jouw bedoelt
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 11&t=18097
Maar ik wil wel eens weten wat die map HP is , en zeg nu niet Hewlett Packard want dat geloven wij niet .
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 17:53
door ds23man
bas focal m180 schreef:ds23man schreef:Pjotr schreef:
We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud

En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staan

Nee , dat was voor jouw bedoelt
Shit, je hebt gelijk! Gelukkig nog maar 2 binnen gehad

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 18:03
door ds23man
En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden!

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 18:07
door SARK
OK, nu snap ik de PB (en ook die van ds23man

).
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 18:08
door bas focal m180
ds23man schreef:En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden!

Ik denk dat het verstandig is dat leden niet meer per ongeluk op die knop kunnen drukken waardoor een PB naar iedereen gaat , lijkt me echt overbodig .
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 18:14
door ds23man
bas focal m180 schreef:ds23man schreef:En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden!

Ik denk dat het verstandig is dat leden niet meer per ongeluk op die knop kunnen drukken waardoor een PB naar iedereen gaat , lijkt me echt overbodig .
Heb net gekeken, maar volgens mij is het al weggehaald!
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 18:54
door Ronkel
Spam en caps lock, heerlijke combinatie
Een medewerkster hier op de UT haalde ook eens zo'n frats uit door alle studenten te mailen of ze wilden stemmen op haar baby in één of andere verkiezing. Enkele reply-to-alls later kwam er rook uit de mailserver en kon mevrouw op zoek naar een nieuwe baan

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 19:08
door ds23man
Ronkel schreef:Spam en caps lock, heerlijke combinatie
Een medewerkster hier op de UT haalde ook eens zo'n frats uit door alle studenten te mailen of ze wilden stemmen op haar baby in één of andere verkiezing. Enkele reply-to-alls later kwam er rook uit de mailserver en kon mevrouw op zoek naar een nieuwe baan

Aangenomen als secretaresse met ruime PC ervaring?

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 21:44
door audiomanics
Ik ben zeker niet geregistreerd? geen mail ontvangen...
Kees
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 22:43
door KILLorBE
Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Ach ja, geen bericht is goed bericht.
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 22:47
door Pjotr
KILLorBE schreef:Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Ach ja, geen bericht is goed bericht.
De forumschoonmaker is vast net langs geweest om de boel op te dweilen

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: za 16 mar 2013, 23:56
door bas focal m180
Pjotr schreef:KILLorBE schreef:Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Ach ja, geen bericht is goed bericht.
De forumschoonmaker is vast net langs geweest om de boel op te dweilen

Gelukkig wel want anders werdt het bij mij ook dweilen met de kraan open .
Want het leek me wel zo netjes om even terug te PB'en .
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: zo 17 mar 2013, 10:34
door Vuurkat
KILLorBE schreef:Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Had ik net ook, wel vreemd dat je dan alsnog een pop-up krijgt terwijl ze al verwijderd zijn.
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Geplaatst: zo 17 mar 2013, 11:48
door SARK
Niet te lang over nadenken en weer lekker verder gaan
