Pagina 1 van 1

carpool Drenthe gezocht

Geplaatst: di 21 feb 2006, 23:21
door Jan-Willem
IS er ook iemand uit drenthe die heen gaat/ heen wil ?

Re: carpool Drenthe (kan worden gesloten)

Geplaatst: do 23 feb 2006, 23:06
door Jan-Willem
Jan-Willem schreef:
IS er ook iemand uit drenthe die heen gaat/ heen wil ?
:oops: Het was niet mijn bedoeling om een nieuw onderwerp te starten, was eigenlijk als een vraag in ander topic bedoelt. Zie het nu pas.

Geplaatst: vr 24 feb 2006, 17:07
door Henkjan
ja, en? ga je nou er heen? ja toch?

Geplaatst: zo 26 feb 2006, 20:39
door Jan-Willem
Henkjan schreef:
ja, en? ga je nou er heen? ja toch?
Ik wil cker heen :D alleen ik denk dat ik met niemand kan heenrijden, dan zou ik met de trein moeten komen, das een optie. Alleen ik ben dan cker de jongste :lol: (17) :roll:

Geplaatst: zo 26 feb 2006, 22:09
door Henkjan
dan laten we t draadje toch gewoon open, nog 13 dagen....

Geplaatst: zo 26 feb 2006, 22:31
door ovni
Ik rij over de A32 richting Zutphen, dus ik kan je wel even oppikken.
Jan-Willem schreef:
Alleen ik ben dan cker de jongste :lol: (17) :roll:
Ik laat de kinderzitjes wel ff in de auto zitten :twisted:

Geplaatst: ma 27 feb 2006, 0:35
door Edo
Henkjan schreef:
dan laten we t draadje toch gewoon open, nog 13 dagen....
Ohja, realiseer me nu pas dat het al zo snel is.... :?

Geplaatst: ma 06 mar 2006, 15:57
door Jan-Willem
Ga met Ovni mee, ik ga dus 8)