Pagina 1 van 1

Geplaatst: di 21 feb 2006, 23:05
door Edo
Ik vertrek vanuit Alphen aan den Rijn (Leiden) en heb waarschijnlijk kofferbakkie (incl achterbank gevult), voorstoel is over, dus mocht er nog iemand uit deze regio zijn die meewil....(Ralf misschien?)

Geplaatst: do 23 feb 2006, 16:09
door ralf
prima Edo, weet je zeker dat je genoeg plek hebt
wat gaat er allemaal mee in de kofferbak

Geplaatst: do 23 feb 2006, 17:25
door Edo
Valt wel mee, denk alleen Isis (en wat klein spul denk ik)
Laatst naar Fireman Isis op de achterbank kunnen leggen, dus nog wel plaats over. Neem jij nog spullen mee?

Geplaatst: do 23 feb 2006, 21:36
door ralf
geen speakers in elk geval
de ultimo is in principe de isis met andere tweeter en de vifa korrekt II die ik ga bouwen is nog in het beginstadium, nog geen idee welke kast
het moet gaan worden, de mission is eigenlijkeen gewone fabrieksspeaker
moet er nog een stereoset worden samengesteld

Geplaatst: do 23 feb 2006, 23:31
door Edo
Ohja, misschien die nieuwe Dionysus (Peerless/Seas) kast. Moeten alleen op stand staan...en die heb ik niet...dus als iemand nog spekaerstandds meeneemt.... :)

Geplaatst: vr 24 feb 2006, 21:08
door ralf
heb mooie 60 cm hoge chario speakerstands, kunnen met zand gevuld worden, bij deze dus geregeld

Geplaatst: vr 24 feb 2006, 22:04
door Edo
Kijk, da's handig...dan kan de Dionysus nog wel mee in de kofferbak....