Pagina 1 van 1

nieuw vleesch

Geplaatst: ma 18 feb 2013, 20:43
door doerack
Beste medeforummers!

Mijn naam is Mark, een 27 jarige, die zich al enige tijd belangstelling heeft in oude vintage geluidsapparatuur. Zelf in het bezit van wat oude spullen. Kef, philips en wharfedale speakers en wat oude pioneer versterkers en wat platenspelers. Ik bouw zelf graag draagbare geluidsinstallaties, ben zelfs aan het denken om hier een bedrijfje in te starten.

Ik heb niet veel kennis over elektronica, maar zou graag hier mijn kennis verbreden.

groeten!

Re: nieuw vleesch

Geplaatst: ma 18 feb 2013, 20:48
door dre
welkom dan maar!

lees eens rustig rond,misschien wordt je ook wel verslaafd. :mrgreen:

Re: nieuw vleesch

Geplaatst: ma 18 feb 2013, 20:59
door ray5150
Grappig, ik heb een paar Wharfedale's die net zo oud zijn als jij...
$(KGrHqJHJE8E-vUdME76BPwRwDsq,!~~60_12.jpg
En dan te bedenken dat ik ze destijds nieuw heb gekocht... :-$ kolere, wat word ik oud... :wink:

Re: nieuw vleesch

Geplaatst: ma 18 feb 2013, 21:04
door doerack
thanks voor de reacties guys!

Ik heb ook wharfedales :p Iets minder oud.

http://i92.photobucket.com/albums/l9/ro ... a882e5.jpg