nieuw vleesch
Geplaatst: ma 18 feb 2013, 20:43
Beste medeforummers!
Mijn naam is Mark, een 27 jarige, die zich al enige tijd belangstelling heeft in oude vintage geluidsapparatuur. Zelf in het bezit van wat oude spullen. Kef, philips en wharfedale speakers en wat oude pioneer versterkers en wat platenspelers. Ik bouw zelf graag draagbare geluidsinstallaties, ben zelfs aan het denken om hier een bedrijfje in te starten.
Ik heb niet veel kennis over elektronica, maar zou graag hier mijn kennis verbreden.
groeten!
Mijn naam is Mark, een 27 jarige, die zich al enige tijd belangstelling heeft in oude vintage geluidsapparatuur. Zelf in het bezit van wat oude spullen. Kef, philips en wharfedale speakers en wat oude pioneer versterkers en wat platenspelers. Ik bouw zelf graag draagbare geluidsinstallaties, ben zelfs aan het denken om hier een bedrijfje in te starten.
Ik heb niet veel kennis over elektronica, maar zou graag hier mijn kennis verbreden.
groeten!