Pagina 1 van 1
versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: do 14 feb 2013, 23:46
door Henkjan
voor nominaties en verhaal: zie
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17813
stemmen tot einde van de maand

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 15 feb 2013, 0:02
door hannesie
Voor mij de versterker met het handdoekje.
Al zal ik hem zelf nooit bouwen, maar met respect voor de aandacht en solide bouwwijze.

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 15 feb 2013, 0:21
door BertDB
Ray's kachel.
Voor mij is dat diy pur-sang!

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 15 feb 2013, 9:53
door ray5150
hannesie schreef:Voor mij de versterker met het handdoekje.
Zucht, vele honderden uren werk, tientallen autokilometers, 3 flessen wijn, een paar honderd euro, bloed, zweet en een paar slapeloze nachten.
En dan gaan ze zeuren over een handoekje...Aaargh !!

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 15 feb 2013, 10:01
door hannesie

, als het maar duidelijk is welke dat is.

In ieder geval kan je dan netjes werken, en als er schroefjes vallen, vallen ze niet zo ver weg.

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 15 feb 2013, 15:11
door ronnydepony
Zo, ik heb ook gestemd voor Ray.
Die wilskracht om van zo iets lelijks een werkend iets te maken verdient mijn voorkeur.
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: do 21 feb 2013, 23:41
door Henkjan
nog een week
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 11:43
door hannesie
Duidelijker kan het niet.
Gefeliciteerd Ray.

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 12:29
door ray5150
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 13:38
door AatV
Van harte Ray!
groet,
Aat
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 13:51
door cool
Toppertje

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 14:10
door scanspeakman
gefeliciteerd!
Scanspeakman
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 14:16
door ds23man
Gefeliciteerd!!!!!!
En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 16:03
door ray5150
ds23man schreef:Gefeliciteerd!!!!!!
En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen

brrrr. als dat gebeurt ben ik een maand invalide....

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 18:55
door ronnydepony
proficiat Ray
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 19:08
door ds23man
ray5150 schreef:ds23man schreef:Gefeliciteerd!!!!!!
En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen

brrrr. als dat gebeurt ben ik een maand invalide....

Bij dit soort projecten is veiligheidsschoeisel wel aan te bevelen......

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: za 02 mar 2013, 8:33
door TheoK
Gefeliciteerd Ray.
Ik ben al superblij met de 2de plaats.