Pagina 1 van 1

versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: do 14 feb 2013, 23:46
door Henkjan
voor nominaties en verhaal: zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17813

stemmen tot einde van de maand 8)

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 0:02
door hannesie
Voor mij de versterker met het handdoekje.
Al zal ik hem zelf nooit bouwen, maar met respect voor de aandacht en solide bouwwijze. :sure:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 0:21
door BertDB
Ray's kachel.
Voor mij is dat diy pur-sang! :goeie:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 9:53
door ray5150
hannesie schreef:
Voor mij de versterker met het handdoekje.
Zucht, vele honderden uren werk, tientallen autokilometers, 3 flessen wijn, een paar honderd euro, bloed, zweet en een paar slapeloze nachten.
En dan gaan ze zeuren over een handoekje...Aaargh !! :boos: :-&

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 10:01
door hannesie
:rofl: , als het maar duidelijk is welke dat is. :mrgreen:
In ieder geval kan je dan netjes werken, en als er schroefjes vallen, vallen ze niet zo ver weg. :sure:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 15:11
door ronnydepony
Zo, ik heb ook gestemd voor Ray.
Die wilskracht om van zo iets lelijks een werkend iets te maken verdient mijn voorkeur.

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: do 21 feb 2013, 23:41
door Henkjan
nog een week

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 11:43
door hannesie
Duidelijker kan het niet. :lol:
Gefeliciteerd Ray. :proost:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 12:29
door ray5150
Gaaf, ik heb de versterker van het jaar gebouwd !!!

:proost: :proost: :beer: :beer: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :dank: :dank: :dank:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 13:38
door AatV
Van harte Ray! 8)

groet,
Aat

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 13:51
door cool
Toppertje :rock:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 14:10
door scanspeakman
gefeliciteerd!

Scanspeakman

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 14:16
door ds23man
Gefeliciteerd!!!!!!

En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen :mrgreen:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 16:03
door ray5150
ds23man schreef:
Gefeliciteerd!!!!!!

En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen :mrgreen:
brrrr. als dat gebeurt ben ik een maand invalide.... :lol:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 18:55
door ronnydepony
proficiat Ray

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 19:08
door ds23man
ray5150 schreef:
ds23man schreef:
Gefeliciteerd!!!!!!

En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen :mrgreen:
brrrr. als dat gebeurt ben ik een maand invalide.... :lol:
Bij dit soort projecten is veiligheidsschoeisel wel aan te bevelen...... :mrgreen:

Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: za 02 mar 2013, 8:33
door TheoK
Gefeliciteerd Ray.
Ik ben al superblij met de 2de plaats.