Pagina 1 van 1

Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: do 14 feb 2013, 23:46
door Henkjan
nominaties en verhaal: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17812

stemmen tot einde vd maand

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: do 14 feb 2013, 23:54
door AatV
Al met al zijn dat er flink wat! Zal eens goed na moeten denken!

groet,
Aat

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: do 14 feb 2013, 23:54
door hannesie
Voor mij is het wel duidelijk. :D, ik ben wezen luisteren in Brielle.

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 0:25
door BertDB
er staan echt héél mooie dingen tussen, maar de Elysiums schieten er toch nét iets bovenuit

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 5:12
door Olaf Analogue
Voor mij was het een makkelijke dit jaar, Hondasnl's Overhauled Vifa Basis!

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 9:00
door jeroen_d
Voor mij telt het totaalplaatje, alleen een fraai uiterlijk daar word ik niet warm of koud van. De Parsival kloon klinkt ongelooflijk goed en is ook nog eens schitterend gebouwd en afgewerkt.

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 15:03
door serum
Inderdaad; in mijn beleving kan je een speaker niet beoordelen op alleen uiterlijk! Klank, dat is waar het voor 95% om draait! Uiterlijk is daarnaast wel enoorrm belangrijk. Ze staan toch een lange tijd voor een prominent deel in je interieur (melkpakjes uitgezonderd.. )

Kan je 2 jaar achtereen meedoen?

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 15:27
door Henkjan
serum schreef:
Kan je 2 jaar achtereen meedoen?
niet met de zelfde.. ik realiseer me dat de Overhauled Vifa Basis vorig jaar al een mooie 4e plek scoorde; afaik is er sindsdien nog wel aan het filter gewerkt... maar of dat nou voldoende is om ook nu weer mee te mogen doen????

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 15:45
door hannesie
Ik heb er vorig jaar niet op gestemd omdat hij nog niet klaar was en ik hem ook niet gehoord had.
Maar ja dat was die Termino toen ook eigenlijk nog niet. :oops:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 15:54
door Vinculum
Henkjan schreef:
serum schreef:
maar of dat nou voldoende is om ook nu weer mee te mogen doen????
Ik ga mijn filter ooit ook nog eens in een nieuw kastje doen. Kan ik dan mooi weer meedoen. :sure:
Als hij vorig jaar al een 4de plek heeft gekregen dan mag hij mijns inziens nu niet meer mee doen. Maar ja, misschien ben ik niet helemaal objectief want nu is het mijn grootste concurrent... ;)

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 22:34
door jeroen_d
Je kunt je ook afvragen hoe erg het allemaal is. Er valt niet eens een prijs te winnen. hondasnl kan er ook niets aan doen dat zijn speaker vorig jaar al werd genomineerd toen hij nog niet af was en niet beluisterd.

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 22:39
door knuisje
jeroen_d schreef:
Er valt niet eens een prijs te winnen.
Wat dacht je van eeuwige roem? :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: do 21 feb 2013, 23:41
door Henkjan
nog een week!

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 11:42
door hannesie
En we hebben een winnaar?

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: vr 01 mar 2013, 14:34
door Leobus
Hallo,

Gisteren maakte Hannesie mij attent op dit topic.
Toch wel leuk om als winnaar uit de bus te komen.
Ik deel de eer echter wel met Jeroen, want die heeft natuurlijk ook een dikke bijdrage geleverd. (Net als trouwens de heren van Verity Audio, die het orgineel ontwierpen)
Heren stemmers: bedankt!
Bijkomend geluk voor Jeroen is dan weer dat hij kennis heeft gemaakt met de AT units.

Groet,
Leobus

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: di 05 mar 2013, 22:00
door tigradekat
tsss, ik zie dat mijn creatie zomaar een stem heeft gekregen! Dat vind ik nou leuk! Ik weet niet wie je bent, maar bedankt! :goeie:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Geplaatst: di 05 mar 2013, 22:03
door dre
ik vind je speakers zeer fraai,maar die van leo zijn net een stukje beter.

ik heb er wel even over getwijfeld trouwens. :wink: