Pagina 1 van 1

welke spoel

Geplaatst: ma 20 feb 2006, 18:30
door dre
is een foliespoel of een tritecspoel voor het laag nu beter?

Geplaatst: di 21 feb 2006, 9:19
door Geenius
Is een beetje om het even, als de Rdc maar voldoende laag is dan zou ik gaan voor wat je het goedkoopst kunt krijgen, een CFC-10 of de dikste Tritec.

Geplaatst: di 21 feb 2006, 19:15
door richard
Volgens de metingen uit de HobbyHiFi was de tritec behoorlijk microfonisch. M.a.w. hij 'rammelt' wat meer onder bepaalde frequenties. De foliespoel kwam als stilste uit de test.