Pagina 1 van 1

CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: za 26 jan 2013, 16:56
door Martijn M
Misschien tijd voor een carpool-topic? :sure:


EDIT: Ik zie dat het topic is afgesplitst. Ik heb daarom de titel van dit topic maar even aangepast ;) .

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: za 26 jan 2013, 17:05
door dre
mmmmmmmmmmm,ray en loek gaan ook.......

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: za 26 jan 2013, 17:42
door jeroen_d
Het hele spul gaat straks van Zwolle naar Enschede dus ik kan prima carpoolen, ik hoef bijna niks mee te sjouwen.

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: za 26 jan 2013, 18:04
door Martijn M
Als je een plekkie hebt, graag! :-D

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: di 29 jan 2013, 21:53
door feraty
Heeft er iemand plek voor een jonge man met een stel cyburg monitor die toevallig langs Utrecht/Nieuwegein gaat? O:)

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: di 29 jan 2013, 22:52
door Kappa7
Utrecht is de verkeerde kant op voor mij maar zie je kans om tot Ermelo te komen, van af daar kan je mee rijden.

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: di 29 jan 2013, 23:45
door hannesie
feraty schreef:
Heeft er iemand plek voor een jonge man met een stel cyburg monitor die toevallig langs Utrecht/Nieuwegein gaat? O:)
Ik kan i.p.v. via Arnhem ook via Utrecht rijden, dat scheelt echt niet zoveel.
Ik ben ook nog wel een beetje bekend in Nieuwegein. :mrgreen:
Stuur maar een PB als je interesse hebt, en niet tegen roken in de auto bent. :)

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: wo 30 jan 2013, 14:57
door Kappa7
Kappa7 schreef:
Utrecht is de verkeerde kant op voor mij maar zie je kans om tot Ermelo te komen, van af daar kan je mee rijden.
Plekje beschikbaar.

Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: do 31 jan 2013, 18:00
door Dan
Ik rijd van Den Helder naar Enschede. Ik kan wel iemand meenemen die op de route woont.

Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: do 31 jan 2013, 18:14
door Henkjan
Dan schreef:
Ik rijd van Den Helder naar Enschede. Ik kan wel iemand meenemen die op de route woont.
auto van de zaak zeker :rofl: maar zonder dollen: mooi dat je van zo ver komt. mss komt Kees wel mee dan?

Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: vr 01 feb 2013, 5:40
door Dan
Ik kan wachten tot jullie een keertje deze kant op komen natuurlijk maar dan moet ik lang wachten denk ik ;-)

Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: vr 01 feb 2013, 14:31
door sjons
Dan schreef:
Ik rijd van Den Helder naar Enschede. Ik kan wel iemand meenemen die op de route woont.
Is het wel de vraag welke route je rijd natuurlijk, onderlangs, bovenlangs, door het midden... :-)

Ik rij zelf Lemmer, Emmeloord, Zwolle, Nijverdal, en heb eventueel ook nog wel plek voor 1.

Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: za 02 feb 2013, 10:53
door Walt
Ik heb wel interesse om de luisterdag te bezoeken maar met het OV is dat niet echt een pretje,

Heeft iemand uit de omgeving Delft nog een plekje over in de auto?

Groetjes Walter

Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: zo 03 feb 2013, 7:52
door Walt
Inmiddels vervoer gevonden!

Groetjes Walter

Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201

Geplaatst: zo 03 feb 2013, 9:46
door Kappa7
Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Utrecht is de verkeerde kant op voor mij maar zie je kans om tot Ermelo te komen, van af daar kan je mee rijden.
Plekje beschikbaar.
Plekje gevuld.

Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013

Geplaatst: zo 03 feb 2013, 11:14
door Dan
Als je op of rond onderstaande route woont kun je met me meerijden. Ik kan ook nog wel spullen meenemen met de achterbank neergeklapt maar het moet wel een beetje redelijk blijven.
Clipboard01.jpg