Pagina 1 van 1
Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: di 29 jan 2013, 19:50
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2012.
voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2012 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 11 februari 2013 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: di 29 jan 2013, 19:55
door ds23man
Gutgut, wie zou dat nou worden..............Knibbel knabbel knuisje, wie eet er aan mijn huisje???

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 16:34
door hannesie
Inderdaad de AF DAC 2 is volgens mij een/de kandidaat die zeker een nominatie verdiend.
Naast de Ontwikkeling en de bouw en verkoop topics, zie ik ook geen andere die op dit niveau mee kunnen.
Dus bij deze, mijn nominatie voor de AF DAC 2.
En ik durf dat te doen omdat ik hem naast dat ik de ontwikkeling heb gevolgd, ook inmiddels het resultaat heb gehoord.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1614780
Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 16:41
door Henkjan
weinig bronnen dit jaar idd. net nogmaals het subforum doorgespit, maar dat zijn vooral "problemen met ..." of "opkanppen van..." onderwerpen. of hebben we wat gemist?
Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 16:49
door hannesie
We hebben deze nog.
Erg mooi als inbouw en verwerking naar het uiteindelijke resultaat, en in 2012? afgebouwd?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1613236
Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 09 feb 2013, 21:58
door Kappa7
Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vadaan komt.....een soort van bron ofzo.
Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 09 feb 2013, 22:02
door Dan
Een platenspelert ofzo? Of een zelfbouw stable platter CDspeler of zoiets?

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 09 feb 2013, 22:27
door hannesie
Kappa7 schreef:Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vandaan komt.....een soort van bron ofzo.
Wil je dan een eigen gebouwde Nas of Muziekserver als bron voor de Dac.?
Tijden veranderen, en CD spelers worden ook niet meer zoveel nieuw ontwikkeld.
Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 09 feb 2013, 23:04
door Kappa7
hannesie schreef:Kappa7 schreef:Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vandaan komt.....een soort van bron ofzo.
Wil je dan een eigen gebouwde Nas of Muziekserver als bron .
Waarom niet?
Dat is wel een bron.
Misschien een aparte categorie voor digitaal / analoog bewerkings aparaayjes toevoegen?
Ik wil daarbij dan Damocles voordragen met zijn NOS dacjes gewldig hoe hij dat volhoud.
Jammer dat ik ze nog niet heb kunnen beluisteren.
Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 09 feb 2013, 23:43
door BertDB
hannesie schreef:Inderdaad de AF DAC 2 is volgens mij een/de kandidaat die zeker een nominatie verdiend.
Naast de Ontwikkeling en de bouw en verkoop topics, zie ik ook geen andere die op dit niveau mee kunnen.
Dus bij deze, mijn nominatie voor de AF DAC 2.
+1
Geweldig ding !
