Pagina 1 van 1
Spuiten van Speakers
Geplaatst: di 15 jan 2013, 16:29
door IYIynx
Hallo,
Binnenkort wil ik mijn nieuwe speakers gaan afwerken (redelijk forse Avalon achtige speaker). Nu zoek ik echter iemand die goed kan spuiten voor een niet al te hoge prijs..
Iemand ervaringen met een goed adres?
alvast bedankt....
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: di 15 jan 2013, 18:52
door ALDEBIJL
In welke regio zoek je iets?
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: di 15 jan 2013, 18:58
door ray5150
tja, als je in Friesland woont is het erg praktisch als je een adres in Zuid-Limburg wordt aangeraden...

Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: di 15 jan 2013, 21:00
door IYIynx
Ik ben in het bezit van een leaseauto dus er is wel wat mogelijk. dus zuid- noord holland brabant flevoland Utrecht als het maar een goed adres is ....
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: di 15 jan 2013, 21:21
door ALDEBIJL
Ik heb mijn speakers (en ook al van andere) laten spuiten bij GSH interieur, super spuitwerk voor een goeie prijs.
website is
http://www.gsh-interieur.nl/ en is gevestigd in eindhoven.
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: di 15 jan 2013, 22:55
door IYIynx
Dank je,
Ik ga een prijsopgave bij ze opvragen.
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: di 15 jan 2013, 23:07
door fritzie
link verwijderd
mvg bert
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: wo 16 jan 2013, 12:10
door GMP
Ik raad
http://www.wood-worker.nl aan! Aardige vent, die voor een schappelijke prijs goed werk levert.
Hij zit echter wel in Deventer, misschien te ver voor je.
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: zo 20 jan 2013, 16:41
door SuperR
Ik zoek ook een Spuiterij, in zuid-holland. Ik heb een subwooferbehuizing die nu in de (lelijke) lak staat. Ik wil net zoals iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Er zitten spuiterijen genoeg binnen 50 km rijden, maar heeft iemand een idee waar er vakwerk wordt verricht voor een schappelijke prijs. Het gaat om hoogglans zwart, balk van 25*40*55 cm. Ik heb een paar maanden geleden een prijs opgevraagd bij een Spuiterij in Rotterdam. Daar werd me verteld dat het 150 euro zou kosten. Ik heb geen idee of dat veel/weinig of redelijk is. Ik zag ook 60 euro prijzen voorbij komen op het forum, maar ook berichten dat niet iedere spuiterij even veel "skills" heeft.
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: wo 01 jul 2015, 14:21
door Jamesblond
ALDEBIJL schreef:Ik heb mijn speakers (en ook al van andere) laten spuiten bij GSH interieur, super spuitwerk voor een goeie prijs.
website is
http://www.gsh-interieur.nl/ en is gevestigd in eindhoven.
Thanks! Goeie tip!

Die kon ik binnenkort ook nog wel es nodig hebben.
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: wo 01 jul 2015, 17:02
door FR_Aad
De stof blijft lang hangen vandaag
Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: wo 01 jul 2015, 17:33
door pappaleo
FR_Aad schreef:De stof blijft lang hangen vandaag
Het forum kan wel een

beurtje gebruiken

Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: wo 01 jul 2015, 17:35
door Pjotr
pappaleo schreef:FR_Aad schreef:De stof blijft lang hangen vandaag
Het forum kan wel een

beurtje gebruiken


Wie orde en netheid belangrijk vindt is te lui om te zoeken (of kan niet zoeken)
Voor een goede spuiter in ZH hou ik mij ook aanbevolen. Er zijn er genoeg te vinden maar een redelijke prijs is weer wat anders. Laatst €200 voor 2 monitor kasten, moest ik zelf de verf aanleveren

Re: Spuiten van Speakers
Geplaatst: za 04 jul 2015, 13:23
door Jordi
Misschien hier:
http://www.eurobord.nl/keuken-spuiten/
Als ze keukenkastjes kunnen spuiten moet een luidspreker ook wel lukken
