Pagina 1 van 1

een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 15:53
door Teungts
hallo

mijn naam is Teun 31 jaar jong en kom uit het friese dorpje kootstertille. na audio in de auto nu ook maar eens in huis. ben dus op audio gebied in huis een leek.

wil dus mijn eigen zuilen gaan bouwen en hoop hier genoeg info en kunde te vinden(zal wel goed zitten :sure: ) heb al wat rond geneusd en al wat intersante werken gezien. misschien dat ik audio uit de auto kan gebruiken voor in huis.

ben nu druk aan het rond kijken voor een versterker om zo verder uit te bouwen

vr g teun

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 16:03
door Henkjan
Hallo Teun, welkom hier!

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 16:30
door Vinculum
Welkom!
Teungts schreef:
misschien dat ik audio uit de auto kan gebruiken voor in huis
Niet doen. Auto speakers zijn voor de auto, niet voor thuis.

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 16:34
door ds23man
Vinculum schreef:
Welkom!
Teungts schreef:
misschien dat ik audio uit de auto kan gebruiken voor in huis
Niet doen. Auto speakers zijn voor de auto, niet voor thuis.
Er zijn mensen die hun auto in de woonkamer zetten! :lol:
kre_huis_2.jpg
kre_huis_2.jpg (44.77 KiB) 379 keer bekeken
Welkom!

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 17:07
door ray5150
Lamborghini Countach ? beregeil.... :goeie: :mrgreen: :lol:

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 17:31
door ds23man
ray5150 schreef:
Lamborghini Countach ? beregeil.... :goeie: :mrgreen: :lol:
Beregeil?

Volgens sommige mensen is dit geil:
opel.jpg
opel.jpg (10.34 KiB) 373 keer bekeken
:mrgreen:

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 18:31
door Teungts
ds23man schreef:
ray5150 schreef:
Lamborghini Countach ? beregeil.... :goeie: :mrgreen: :lol:
Beregeil?

Volgens sommige mensen is dit geil:
opel.jpg
:mrgreen:
Voor mij wel ben besmet met het Opel virus :D

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 20:58
door ray5150
Inkoppertje !

opelmanta_NEW_KIDS.jpg

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: een noordeling

Geplaatst: ma 07 jan 2013, 23:50
door Teungts
idd ook nog manta liefhebber maar dan de i400. ooit staat die voor de deur [-o<