Pagina 1 van 1

Conrad 2005

Geplaatst: do 14 okt 2004, 15:53
door fireman
Ik heb 'm vandaag binnen gekregen de nieuwe catalogus van Conrad.

editie 2005

Kunnen we weer lekker rondsnuffelen.

Afbeelding

Geplaatst: do 14 okt 2004, 17:27
door michiel
Mijn oog was al gevallen op de submodules (300 watt voor 150 euro), dat samen met zo'n goekope 10 of 12" ravelans car woofer met achtelijk hoge xmax moet in een klein kastje met actieve correctie heel wat leuks worden. En het kost niet zo gek veel!

Maar dan heb ik het over de 2004, ik hoop dat ik de 2005 ook gauw krijg.

Re: Conrad 2005

Geplaatst: do 14 okt 2004, 17:44
door Edo
fireman schreef:
Ik heb 'm vandaag binnen gekregen de nieuwe catalogus van Conrad.

editie 2005

Kunnen we weer lekker rondsnuffelen.

Afbeelding
Nu pas? Die van mij is bijna al weer versleten.... :D

Geplaatst: do 14 okt 2004, 18:10
door teacher
hier idem..

moet je maar in Alphen wonen ipv Rotterdam 8)

t.

Geplaatst: do 14 okt 2004, 18:17
door Edo
Toch jammer als je in Zwolle woont...toch?