Pagina 1 van 2

ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: za 29 dec 2012, 11:23
door knuisje
Ik raadpleeg ZBA regelmatig op een 7 inch tablet, maar het valt mij op dat de layout hetzelfde is als op een PC browser. Voor de leesbaarheid zou het een uitkomst zijn om een "mobile" layout toe te passen. Hiervoor is een phpBB module beschikbaar: https://www.phpbb.com/customise/db/styl ... er_mobile/

Is het mogelijk dit ook voor ZBA te gebruiken?

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: za 29 dec 2012, 13:56
door BertDB
Heb ik ook wel oren naar.
Ik raadpleeg het forum ook best vaak op iPad & iPhone... :-$

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: za 29 dec 2012, 13:58
door scanspeakman
here here! Als het maar iets is dat ook op iphone/ipad goed werkt.

Scanspeakman

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: do 07 feb 2013, 8:30
door knuisje
Het forum heeft nu ook een layout voor mobiel en tablets! :goeie: :goeie:

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: do 07 feb 2013, 9:20
door hannesie
Dat constateerde ik vanmorgen ook. :mrgreen:

Dus precies op tijd een nieuwe telefoon gekocht. :lol: :lol:

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: do 07 feb 2013, 11:57
door Henkjan
:goeie: goed bezig die Mario :goeie:

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: do 07 feb 2013, 12:03
door hannesie
Henkjan schreef:
:goeie: goed bezig die Mario :goeie:
We maken van hem gewoon een "super erelid" O:) O:)

O wacht, dat was hij natuurlijk al. :rofl:

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: do 07 feb 2013, 23:28
door Kappa7
Werkt prima op mijn android telefoon.
alleen het onderscheid tussen ongelezen berichten kan beter.
Dat is nu blauw en zou duidelijker mogen.

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 08 feb 2013, 0:17
door Henkjan
er staat ook nog met rode achtergron nieuw bericht toch?

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 08 feb 2013, 9:00
door CoenvanDongen
Klopt het dat de mobiele versie nog geen optie heeft "toon actieve onderwerpen" ?
Is het mogelijk dat die optie er bij komt?

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 08 feb 2013, 9:04
door Henkjan
zit verstopt... op t vergrootglaasje klikken, en dan krijg je de diverse gefilterde lijsten te zien

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 08 feb 2013, 10:39
door JvS
Fijn zeg. Ik kijk ook vaak met mobiel of tablet. En ik heb ook even HEEL goed moeten zoeken naar de actieve onderwerpen :)

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 08 feb 2013, 12:54
door Kappa7
Henkjan schreef:
er staat ook nog met rode achtergron nieuw bericht toch?
Klopt maar is niet heelduidelijk.
Dan zou die knop een afwijkende kleurmoeten krijgen zo dat dit beter opvalt.

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 08 feb 2013, 18:29
door Marp
Kappa7 schreef:
Klopt maar is niet heelduidelijk.
De kleuren had ik al veel feller gemaakt. Als laatste heb ik nu ook nog de achtergrond van ongelezen berichten/forums een tintje gegeven, dus nu moet je ze toch wel herkennen? Anders wellicht je contrast een tikje opschroeven?

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: za 09 feb 2013, 21:39
door Kappa7
Stukken beter.
Het is nu duidelijker geworden.
Bedankt

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: za 09 feb 2013, 22:43
door RobertD
Zelfs op mijn blackberry werkt het uitstekend! Veel beter dan de gewone site.

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: zo 10 feb 2013, 18:22
door SARK
Ook hier op een iPhoney werkt het perfect.
Goed werk Mario!

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 13:13
door DragoSz
Ik heb de mobile versie weggedrukt omdat ik dacht dat ik niet ingelogt was, maar ddat ben ik dus wel. Maar hoe krijg ik de mobielle weergave weer terug?

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 15 feb 2013, 15:50
door Marp
Zie onderaan de pagina: Switch to mobile style

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 29 jul 2016, 8:56
door Ivo
Ik kan de instelling mobiele versie niet meer vinden. Klopt dat, of kijk ik met mijn achterwerk?

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 29 jul 2016, 9:05
door Barry2001
Quote van Marp Oelabawapper uit een ander draadje: De mobiele style is helaas nog niet compatible met de huidige forumsoftware. Zodra dat wel het geval is, komt hij natuurlijk gelijk terug.

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 29 jul 2016, 9:33
door knuisje
Hier is wel dat te vinden voor phpBB 3.1:
community/viewtopic.php?f=456&t=2288946

Demo: http://mphpbb31.flexplat.com

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 29 jul 2016, 11:02
door Ivo
Aha, gewoon geduld dus. Dank.

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 29 jul 2016, 11:38
door ray5150
Zou het ook mogelijk zijn in de nieuwe mobiele versie een knop "toon actieve onderwerpen" in te bouwen ?
Die heb ik tot op heden gemist.

Re: ZBA op mobiel en tablet

Geplaatst: vr 29 jul 2016, 11:51
door hannesie
ray5150 schreef:
Zou het ook mogelijk zijn in de nieuwe mobiele versie een knop "toon actieve onderwerpen" in te bouwen ?
Die heb ik tot op heden gemist.
Die zat er wel in het pull down menu.
Onder het vergrootglas. 8) :sure: